همه مطالب


انتخاب شیرآلات مناسب با طراحی داخلی

انتخاب شیرآلات مناسب با طراحی داخلی

انتخاب مدل و طرح مناسب برای شیرآلات تاثیر زیادی بر روی طراحی داخلی و دکوراسیون منزل دارد. در این مقاله با ما باشید تا به جوانب مختلف این موضوع بپردازیم.
1400/08/03
تفاوت سينک توکار و سینک زیرکار چيست؟
انواع سینک ظرفشویی از لحاظ جنس و مدل

انواع سینک ظرفشویی از لحاظ جنس و مدل

سینک ظرفشویی یکی از تجهیزات آشپزخانه است که به دلیل پرکاربرد بودن و اهمیت تاثیر آن در زیبایی محیط باید در انتخاب و خرید آن دقت کرد. علاوه بر موارد گفته شده به دلیل تنوع موجود در بین انواع شیرآلات، رعایت تناسب بین شیرآلات و سینک از واجبات است. سینک های ظرفشویی را می‌توان هم براساس جنس و هم نوع ساختار دسته‌بندی کرد. هر دو این گزینه‌ها موارد تعیین کننده‌ای هستند و در زمان انتخاب و خرید باید به آنها توجه شود.
1400/07/12
دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

فکر می­‌کنید چه چیزهایی در زیبایی دکوراسیون داخلی بخش‌­های مختلف خانه شما تاثیر دارد؟ شاید گمان کنید فقط مواردی همچون مبلمان است که در دکوراسیون خانه مهم و موثر است. ولی خوب است بدانید تجهیزات و وسایل مختلف و مورد استفاده در هر قسمت خانه مثل شیرآلات بهداشتی بر نوع دکوراسیون تاثیر مستقیم و یا حتی غیر مستقیم دارند.
1400/06/03
رنگ سال در دکوراسیون داخلی

رنگ سال در دکوراسیون داخلی

اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که به چیدمان و دکوراسیون محیطی که در آن کار یا زندگی می‌کنید اهمیت می‌دهید، این مقاله را تا انتها بخوانید، زیرا قصد داریم نکات مختلفی را راجع به رنگ سال و دکوراسیون متناسب با آن را برایتان بگوییم.
1399/11/20
تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن

تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن

زیبایی آشپزخانه به معنای استفاده از ابزار و وسایل گران‌قیمت در آشپزخانه نیست بلکه طراحی داخلی متناسب و در عین حال ساده می‌تواند به شما در داشتن آشپزخانه‌ای خاص کمک کند. اگر آشپزخانه شما سال‌هاست که رنگ تغییر را به خود ندیده است و به دنبال ایجاد کمی تغییر و تنوع هستید تا آشپزخانه قدیمی تان به یک آشپزخانه مدرن تبدیل شود شاید راهکارهای این مقاله به شما در ایجاد تغییرات مناسب کمک کند.
1399/10/20
چگونه سرویس بهداشتی زیبا و شیک داشته باشیم؟

چگونه سرویس بهداشتی زیبا و شیک داشته باشیم؟

این روزها داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک هم به دغدغه ی انسان معاصر تبدیل شده است. درست است که دکوراسیون داخلی خانه و اتاق ها و آشپزخانه بیش از هر چیزی در معرض دید است و شما بیشتر در این فضاها قرار دارید اما سرویس بهداشتی هم نباید نادیده گرفته شود و باید چیدمان، نظم و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم متناسب با دیگر بخش های خانه باشد.
1399/06/30
خانه‌ای زیبا و مدرن با شیرآلات توکار شودر

خانه‌ای زیبا و مدرن با شیرآلات توکار شودر

این روزها شیرآلات توکار پرطرفدارند؛ چرا که ظاهری زیبا و مدرن دارند و برای سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های با فضای کم‌تر مناسبند. در این ویدیو با آقای اژدری، از عاملین فروش شیرآلات شودر در شهر یزد، درباره‌ی شیرآلات توکار شودر صحبت می‌کنند.
1399/04/25
طرح های شیرآلات شودر پا به پای طرح های روز دنیا پیش‌ می رود
شیرآلات شودر انتخابی مناسب برای معماران و سازندگان

شیرآلات شودر انتخابی مناسب برای معماران و سازندگان

«تنوع محصولات شودر باعث شده تا موقعیتی برای معماران و سازندگان فراهم شود تا تمام آنچه در ذهن خود دارند را بتوانند اجرا کنند.» علیرضا سرخیل فروشنده خانه شودر خیام در این ویدیو از ویژگی‌های شیرآلات شودر می‌گوید.
1397/12/29