همراه با شودر

Blog

همه مطالب


 شودر، نهایت تعادل بین اجزا

شودر، نهایت تعادل بین اجزا

جهانی را تصور کنید که در آن، بین اجزای طبیعت تعادلی برقرار نیست. حتی تصورش هم غیرممکن است، این‌طور نیست؟ راز ماندگاری و زیبایی طبیعت، همین تعادل و هماهنگی بین اجزاست؛ رازی که شودر از آن برای طراحی و تولید محصولاتش الهام گرفته. شودر، نهایت تعادل بین اجزا
1401/01/27
یلدای 1399 شودر

یلدای 1399 شودر

یلدای امسال اگرچه متفاوت بود اما پشت ما در مجموعه شودر به حضور تیمی سخت کوش و دلسوز گرم بود. خانواده شودر در این روزهای سخت هم نشان دادند که با هم همراه هستند و سعی می‌کنند در هر شرایطی لحظه‌های خوبی را ساخته و به آینده‌ای روشن امید داشته باشند. یلدا بهانه‌ای شد برای اینکه به همکاران خود در شرکت شودر یادآوری کنیم، بدون همراهی آنها طی کردن این مسیر دشوار ممکن نبود و قدردان حضورشان هستیم. شودر برای تمام مردم جهان آرزوی سلامتی و شادی دارد و امیدواریم یلدای سال بعد، از تمام سختی‌های این روزها گذشته باشیم، دوباره دور هم جمع شویم و یلدا را جشن بگیریم.
1399/10/13
کسب عنوان برند محبوب مردمی و واحد نمونه استاندارد سال 1399توسط شودر

کسب عنوان برند محبوب مردمی و واحد نمونه استاندارد سال 1399توسط شودر

بار دیگر شودر به پشتوانه اعتماد شما موفق به کسب عنوان برند محبوب مردمی و واحد نمونه استاندارد سال 1399 شد. مطمئنن این مهم بدون حمایت شما و بی تلاش شبانه روزی اعضای خانواده بزرگ شودر محقق نمی‌شد. خدمتگذاری به شما عزیزان و اعتماد شما را افتخار خود می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا لحظه به لحظه برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود رو به جلو گام برداریم. هدف شودر تولید محصولاتی مرغوب و به صرفه برای مخاطب و همچنین محصولی دوستدار محیط زیست است. این روزها که مصرف درست آب و صرفه‌جویی دارای اهمیت بسیاری است، وجود ابزار و تجهیزات مناسب که در مسیر مصرف درست، ما را یاری کند یکی از نکات مهم است. شودر سعی داشته تا محصولی مورد پسند کاربران و محبوب برای مخاطبین تولید کند و از طرفی دیگر تمامی استانداردهای لازم برای طراحی و تولید کالای با کیفیت را به کار بندد. خوشحالیم که در این مسیر مارا یاری و همراهی می‌کنید و حمایت خود را از محصول باکیفیت ایرانی دریغ نکرده‌اید. شودر تلاش داشته تا با تولید محصول مناسب پاسخگوی نیاز شما و قدردان اعتمادتان باشد.
1399/09/24
دوره‌ ورود به شودر سرویس در شهر اصفهان
‌جزئیات، کیفیت را می‌سازد

‌جزئیات، کیفیت را می‌سازد

کیفیت باعث دوام محصول و دوام نام تولید کننده‌ی آن محصول است. محصولات شودر از هشت مرحله‌ی کنترل کیفی عبور می‌کنند. استفاده از قطعات باکیفیت یکی از ویژگی‌های این محصولات است. در این ویدیو آقای دهقان، یکی از عاملین فروش شودر، با سال‌ها تجربه در این زمینه درباره‌ی اهمیت استفاده از پرلاتور با کیفیت صحبت می‌کنند‌.
1399/02/10
کنترل کیفیت دقیق و توجه به جزئیات در شیرآلات شودر

کنترل کیفیت دقیق و توجه به جزئیات در شیرآلات شودر

دقت و نگاه دقیق به جزئیات است که یک محصول را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند. در قدم بعدی، کیفیت باعث ماندگار شدن محصول و برند می‌شود. در خلق شیرآلات شودر علاوه بر اینکه توجه به جزئیات مهم است، چندین مرحله کنترل کیفیت نیز انجام می‌شود.‌ ‌در این ویدیو آقای ایمانیان عامل فروش محصولات شودر در اصفهان بیشتر در رابطه با این موضوع توضیح می‌دهند.
1399/01/20
عیدانه به عاملین فروش شودر

عیدانه به عاملین فروش شودر

همزمان با فرا رسیدن نوروز ۹۹ و آغاز بهار طبیعت و به پاس همراهی و تلاش‌های عاملین فروش شیرآلات شودر به عنوان اعضای مهم و تاثیرگذار خانواده بزرگ شودر، عیدانه‌ای به این عزیزان اهدا شد.
1399/01/05
شودر ۲۸ ساله شد!

شودر ۲۸ ساله شد!

مفتخریم که از ۲۲ اسفند ۱۳۷۰ در کنار شما هستیم. اکنون در جشن ۲۸ سالگی شودر قصد داریم در راستای مسئولیت اجتماعی برند و با توجه به مسئله‌ی حیاتیِ کمبود آب در کشور، حمایت از آب‌رسانی به ۲۸ نقطه یا تجهیز ۲۸ مدرسه‌ی کمتر بهره‌مند از شیرآلات بهداشتی را تا پایان سال ۱۳۹۹ بر عهده بگیریم. شما می‌توانید با معرفی نقاط یا مدارس محروم در این راه ما را یاری کنید. کافی است اگر مدارس و مناطق کمتر بهرمندی در سطح کشور می‌شناسید، اطلاعات آن را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. ما نیز به رسم تشکر به تعدادی از شما عزیزان هدایایی تقدیم خواهیم کرد.
1398/12/25
 چگونه شیرآلات شودر در کلاس جهانی طراحی و تولید می‌شوند؟

چگونه شیرآلات شودر در کلاس جهانی طراحی و تولید می‌شوند؟

برای اینکه شیرآلات در کلاس جهانی طراحی و تولید شوند، تیم تحقیق و توسعه شودر به طور دقیق نیازهای مشتریان و همچنین تکنولوژی‌های جدید و به‌روز صنعت شیرآلات دنیا را بررسی می‌کند. ‌ ‌آقای باغی، عامل فروش محصولات شودر در اصفهان بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت می‌کند.
1398/12/19
روز مهندس مبارک

روز مهندس مبارک

مهندسین همیشه راهی خلق می‌کنند. در روز مهندس به سراغ مهندسین خلاق و سخت‌کوش شودر رفتیم تا با یک قدردانی کوچک، روزشان را تبریک بگوییم. ‌‌روز مهندس مبارک!
1398/12/10