همه مطالب


شیرآلات کم مصرف، از رویا تا واقعیت

شیرآلات کم مصرف، از رویا تا واقعیت

این روزها به سبب افزایش اهمیت آب و مصرف درست آن تمامی تجهیزات مربوط به آب در خانه، فضاهای عمومی، کارخانه و محل کار و ... باید به خوبی بررسی شوند و تا حد ممکن از تجهیزاتی استفاده شود که به صرفه جویی و مصرف درست آب کمک کند تا سهم ما از هدر رفتن حتی قطره‌ای آب به حداقل برسد.
1401/07/27
شیرآلات چشمی، محافظ مصرف آب

شیرآلات چشمی، محافظ مصرف آب

تحقیقا نشان داده است که استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب می‌تواند در کاهش مصرف آب موثر باشد و این تلاش و حرکت جمعی می‌تواند برای ذخیره ی آب برای آیندگان و جلوگیری از ایجاد بحران آب قدم موثری باشد.
1399/10/27
آموزش صرفه جویی در مصرف آب به کودکان

آموزش صرفه جویی در مصرف آب به کودکان

همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم آب مایه‌ی حیات و یکی از مهم‌ترین دارایی‌های این جهان است. بدون آب هیچ موجود زنده‌ای قادر به ادامه زندگی نیست و امروزه کمتر کسی وجود دارد که نسبت به اهمیت و تاثیر آب در زندگی انسان بی‌اطلاع باشد. اما برخی از انسان‌ها به دلایل مختلف همچون کم‌توجهی، عدم آموزش درست و مواردی از این دست نسبت به مصرف درست آب رفتار مناسبی نشان نمی‌دهند.
1399/10/15
راه‌های کاهش مصرف آب

راه‌های کاهش مصرف آب

صرفه جویی در مصرف آب و استفاده صحیح از آن باعث می شود تا هم ما و هم نسل‌های آینده از این موهبت بهره‌مند باشیم. اما باید برای کاهش مصرف آب نیز آموزش‌ها و راه‌کارهای لازم را دراختیار داشت و نکات و جزئیات مهم را به کودکان نیز آموخت.
1399/09/18
راه های جلوگیری از هدر رفتن آب
۲۰ ثانیه برای حفظ زمین

۲۰ ثانیه برای حفظ زمین

در روزهای شیوع کرونا که دست‌های خود را مرتب با آب و صابون می‌شوییم، علاوه بر حفظ سلامتی خود باید مراقب زمین و منابع آبی آن هم باشیم.
1399/02/03
چگونه با وجود تغییرات اقلیمی، قدردان آب باشیم

چگونه با وجود تغییرات اقلیمی، قدردان آب باشیم

تغییرات اقلیمی در سالهای اخیر باعث شده تا بحث کم‌آبی به شکل جدی‌تری پیگیری شود. در همین راستا آقای احمدی، نماینده فروش محصولات شودر در اصفهان از شیرآلات شودر، تاثیر پرلاتورهای کاهنده مصرف آب و نقش کمپین «قدردان آب باشیم» در بهبود الگوی مصرف آب صحبت می‌کند.
1398/12/04
پرلاتورهای شیرآلات شودر، کاهنده مصرف آب

پرلاتورهای شیرآلات شودر، کاهنده مصرف آب

صرفه جویی در مصرف آب نه تنها باعث کاهش هزینه می‌شود، بلکه برای کشور و نسل‌های آینده نیز مهم است. در این ویدیو آقای حسین‌پور عامل فروش شودر در تبریز پرلاتورهای کاهنده مصرف آب در شیرآلات شودر را معرفی می‌کند.
1398/08/04
در تابستان چطور بیشتر از همیشه مراقب آب باشیم.
نقش طراحی پایدار شیرآلات منزل در حفظ محیط زیست