کمپین‌ها و مسابقه‌ها

events

همه مطالب


عنوان رویداد

شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش در تاریخ 28 آذر ماه تا 1 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کیش برگزار شد. این نمایشگاه که با نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌سازی همراه باشد، با حضور جمعی از فعالان و برندهای ایرانی برگزار شد. حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه نشان از آخرین دستاوردهای آن‌ها پرده برداشت. شودر از جمله برندهایی است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
1402/10/09
عنوان رویداد

جایزه با جزئیاته! (مهلت شرکت در مسابقه به پایان رسیده است.)

شرکت‌کننده‌ی عزیز مسابقه «جایزه با جزییاته»! خوب به محصولاتی که در تصاویر زیر است دقت کن و از بین گزینه‌های زیر پاسخ صحیح رو در بخش نظرات بنویس. فقط کافیه شماره‌ی گزینه‌ی درست رو در بخش نظرات بنویسی و نام و شماره تماس خودت رو وارد کنی و روی دکمه‌ی ارسال کلیک کنی.
1400/02/19
عنوان رویداد
عنوان رویداد
عنوان رویداد
عنوان رویداد

دستاوردی متولد می شود...

شیرآلات مدرن در قرن بیست و یکم دیگر فقط وسیله ای برای مصرف آب نیستند، بلکه اجزایی مهم و حیاتی در قلب هر خانه اند. ما مثل همیشه باور داریم که جزئیات مهم هستند، جزئیاتی که شیرآلات شودر را متمایز و قدرتمند می کنند، درست مثل یک دستاورد منحصر به فرد.
1398/08/04
عنوان رویداد
عنوان رویداد

دوش توکار رومر؛ به سمفونی شودر گوش دهید!

طراحی متفاوت و کاربردی دوش مدل رومرِ شودر، باعث می‌شود فضای کمتری در حمام شما اشغال شود تا در هر فضایی چه کوچک و چه بزرگ، تجربه‌ای منحصر به فرد از حمام داشته باشید.
1398/07/27
عنوان رویداد
عنوان رویداد

شودر؛ چون جزئیات مهم است.

‌در دنیای امروز، انتخاب‌های درست و سنجیده، راز آرامش و زیبایی است. شودر با نوآوری در محصول، پرداختن به جزئیات، دقت در طراحی، ظرافت و زیبایی بصری، انتخاب را برای خانواده‌های ایرانی آسان و گوارا ساخته است. هنر دست صنعتگر ایرانی و طراحی نوین آلمانی به خلق محصولاتی سازگار با روح خانه‌ی ایرانی انجامیده که آرامش بصری محیط را تضمین می‌کند.
1398/06/16