اخبار و رویدادها events

شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش

خلاصه :نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش در تاریخ 28 آذر ماه تا 1 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کیش برگزار شد. این نمایشگاه که با نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌سازی همراه باشد، با حضور جمعی از فعالان و برندهای ایرانی برگزار شد. حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه نشان از آخرین دستاوردهای آن‌ها پرده برداشت. شودر از جمله برندهایی است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش در تاریخ 28 آذر ماه تا 1 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کیش برگزار شد. این نمایشگاه که با نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌سازی همراه باشد، با حضور جمعی از فعالان و برندهای ایرانی برگزار شد. حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه نشان از آخرین دستاوردهای آن‌ها پرده برداشت. شودر از جمله برندهایی است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

دلیل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کیش

کیش یکی از شهرهای برگزاری نمایشگاه در ایران است و تجهیزات ساختمانی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای بازار ساخت و ساز محسوب می‌شود. برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در این شهر نشانه‌ای از اهمیت نمایشگاه و حضور برندها مهر تاییدی بر این موضوع است.
در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات، مصالح و لوازم ساختمانی حضور پیدا کردند. این نمایشگاه از پیشرفت‌هایی که صنایع ایرانی در تولید تجهیزات ساختمانی داشته‌اند، حکایت می‌کرد. در عین حال فرصت حضور برندها باعث افزایش اشتیاق آن‌ها برای پیشرفت در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی است.
گفته می‌شود تعداد بازدیدکننده‌های نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش نسبت به هجدهمین نمایشگاه (در سال 1401) افزایش یافته است. در این نمایشگاه تولیدکنندگان تجهیزات کامل ساختمانی، دکوراسیون، شهرسازی و عمران حضور داشتند. از جمله برندهای تولیدکننده تجهیزات ساختمانی باید به شودر اشاره کنیم که از آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

محل برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش

این نمایشگاه در سالنی با مساحت 21.000 متر مربع در سه سالن مجزا راه‌اندازی شد. استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه نشانه‌ای از پیشرفت و افزایش کیفیت تجهیزات ساختمانی ایران داشت. در این نمایشگاه بیش از 100 برند ایرانی فعال در حوزه صنعت ساختمانی فعالیت داشت. 
مهم‌ترین دلایلی که باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه حاضر شوند، معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردها، شناخت رقبا، ایجاد اعتبار، ارتباط با سایر تولیدکنندگان، سنجش بازار و کمک به مصرف‌کنندگان برای خرید بهترین محصولات بوده است.

حضور شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان کیش

کیش به عنوان یکی از برندهای برتر تولیدکننده تجهیزات ساختمانی در ایران است که محصولات آن همیشه با استقبال خوبی روبرو شده‌اند. تمامی شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ بودند، نسبت به سال گذشته پیشرفت‌هایی در تولیدات خود داشته‌اند. یکی از اهداف آن‌ها معرفی جدیدترین محصولاتشان به بازار صنعت ساختمان بوده است.
در این بین شودر نیز مستثنی نیست و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای خود در بازار، در این نمایشگاه حاضر شده است. از سوی دیگر حضور این برند در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان جزیره کیش، باعث ارتباط موثرتر با برندهای همکار شده است.
از آنجا که کیش یک شهر توریستی است و در همسایگی برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس قرار دارد، با حضور شودر در این نمایشگاه، می‌توان امیدوار بود تولیدات این شرکت توسط بازدیدکنندگان خارجی دیده می‌شود.









 
منتشر شده در تاریخ 1402/10/09

نظر خود را ثبت کنید