وبلاگ Blog

انتخاب شیرآلات مناسب با طراحی داخلی

خلاصه :انتخاب مدل و طرح مناسب برای شیرآلات تاثیر زیادی بر روی طراحی داخلی و دکوراسیون منزل دارد. در این مقاله با ما باشید تا به جوانب مختلف این موضوع بپردازیم.
انتخاب شیرآلات متناسب با طراحی خانه ،  یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. امروزه بسیاری از طراحان بر این باورند که شیرآلات نقش بسیار مهمی ‌در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دارند. شیرآلات را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می‌توان مانند نگین جواهر دانست؛ به همین علت است که انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی اهمیت ویژه‌ای برای افراد پیدا کرده است. اگر شما هم قصد طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان را دارید در ادامه این مقاله از سایت ما در شودر همراه باشید تا شما را با بهترین شیرآلات برای دکوراسیون شما آشنا کنیم.

انواع شیرآلات از لحاظ عملکرد

شیرآلات در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در این قسمت از مقاله سعی داریم تا شما را با انواع شیرآلات ازلحاظ عملکرد بیشتر آشنا کنیم. انواع شیرآلات ازلحاظ عملکرد شامل موارد زیر می‌شود: 

شیرآلات چشمی ‌

شیرآلات چشمی ‌یکی از جدیدترین انواع شیرآلات هستند که با استفاده از این شیرآلات دیگر شما نیازی به تماس دست با شیر نخواهید داشت. بیشترین استفاده این شیرآلات در ساختمان به‌عنوان شیر روشویی است. موارد مهمی ‌که در خصوص خرید شیرآلات چشمی ‌وجود دارد؛ می‌توان به ‌صرفه جویی در مصرف آب در استفاده از این شیرآلات و همچنین در بهداشتی بودن و افزایش سلامت و رعایت بیشتر بهداشت در این شیرآلات اشاره کرد.


شیرآلات چشمی


شیرآلات معمولی یا پیچی

شیرآلات معمولی یا پیچی که آن‌ها را از زمان‌های قدیم نیز می‌شناسیم از دیگر نوع‌های شیرآلات هستند. امروزه با پیشرفت صنعت این شیرآلات نیز در ظاهر تغییر شکل داده‌اند و ظاهری زیبا به خود گرفته‌اند.
اگر طراحی داخلی منزل شما یک طراحی کلاسیک است، می‌توانید از این شیرآلات زیبا استفاده کنید.

شیرآلات پرفشار

این شیرآلات نیز امروزه به دلیل کاهش زیاد فشار به دلیل بزرگ شدن ساختمان‌ها و افت فشار در مسیر لوله‌کشی ساختمان یکی از شیرآلات محبوب در ساختمان‌های بزرگ است. استفاده از این شیرآلات ضعف در افت فشار جریان آب ساختمان شما را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از این شیرآلات از یک جریان آب پرفشار لذت ببرید.

شیرآلات اهرمی ‌

شیرآلات اهرمی ‌نیز یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین نوع شیرآلات در بین جامعه است. بسیاری از افراد ‌ترجیح می‌دهند که از این نوع شیرآلات در منزل خود استفاده کنند. از مزایای این شیرآلات که باعث شده این شیرآلات به یکی از محبوب‌ترین شیرآلات در بین مشتریان  تبدیل شود؛ می‌توان به مواردی همچون ساختار ارگونومیک این شیرآلات ساختمانی که کار با آن‌ها را بسیار راحت کرده است اشاره کرد.
 
همچنین از مزایای دیگر شیرآلات اهرمی می‌توان به این مورد که این شیرآلات می‌تواند با تمامی ‌طراحی‌های دکوراسیون داخلی از جمله مدرن، لوکس، کلاسیک و... هماهنگ شود اشاره کرد. از این شیرآلات می‌توانید در تمامی ‌سبک‌های طراحی داخلی دکوراسیون استفاده کنید.

انواع شیرآلات از لحاظ طراحی و ظاهر 

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی توجه به‌ظاهر و طراحی شیرآلات است. شیرآلات را ازلحاظ ساختار ظاهری می‌توان به دودسته‌ی کلی توکار و روکار تقسیم‌بندی کرد. شیرآلات روکار که همه ما با آن آشنایی داریم به این صورت است که تمامی ‌اجزای شیر به‌صورت خارجی بوده و می‌توانید آن را مشاهده کنید.
در خصوص شیرآلات توکار می‌توان اظهار داشت این شیرآلات یکی از مدرن‌ترین و به رمزترین شیرآلات ساختمانی هستند. اگر طراحی داخلی ساختمان شما به سبک مدرن و لوکس است،  استفاده از این شیرآلات در نقاط مختلف خانه می‌تواند یک فضای کاملاً مدرن به آپارتمان شما ببخشد.

از مزایای اصلی استفاده از این شیرآلات نی توان به اشغال فضای کم توسط این شیرآلات اشاره کرد. با توجه به این موضوع که امروزه ساختمان‌ها و منازل فضای کوچکی دارند؛ توکار بودن شیرآلات باعث می‌شود که فضای کمتری توسط شیرآلات اشغال شود و شما فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. همین امر موجب شده تا این نوع از شیرآلات به یکی از محبوب‌ترین شیرها در بین خریداران شیرآلات تبدیل شود.
از دیگر موارد مهم در طراحی و ظاهر شیرآلات رنگ و سبک شیرآلات است. از سبک‌های مختلف رنگ‌های شیرآلات، می‌توان به سبک مدرن، لوکس، فانتزی و... در شیرآلات اشاره کرد.

هر کدام از این سبک‌ها دارای طراحی‌های خاصی هستند. به‌عنوان مثال در خصوص شیرآلات لوکس شما می‌توانید از شیرآلات به رنگ طلایی و رزگلد یا از شیرآلات نقره‌ای استفاده کنید تا ظاهری لوکس و خاص را به طراحی داخلی خانه‌تان ببخشید. اگر در خصوص انتخاب رنگ شیرآلات نیازمند اطلاعات بیشتری هستید،  می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی بهترین رنگ برای شیرآلات از سایت ما، اطلاعات کافی را در خصوص رنگ شیرآلات به دست بیاورید.

شیرآلات مناسب برای آشپزخانه

در خصوص شیرآلات و طراحی منزل یکی از مواردی که باید در خرید شیرآلات به آن توجه داشته باشید،  شیرآلات آشپزخانه است. انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی آشپزخانه بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. اولین موردی که باید در خرید این شیرآلات و انتخاب آن توجه داشته باشید، سبک طراحی لوازم منزل شما است. اگر منزل شما به سبک کلاسیک است ، بهترین شیرآلات برای آشپزخانه شما شیرآلات سبک کلاسیک است. در انتخاب شیرآلات آشپزخانه باید به فضایی که در اختیار دارید نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ برای مثال اگر شما فضای کمی ‌را در اختیار دارید می‌توانید از شیرآلاتی که فضای کمتری را اشغال می‌کنند استفاده کنید.

شیرآلات آشپزخانه شودر
 
مورد دیگری که در انتخاب شیرآلات آشپزخانه مهم است راحتی کار با شیرآلاتی است که انتخاب می‌کنید. به دلیل زمان زیادی که در آشپزخانه می‌گذرانید،  باید توجه ویژه‌ای بر راحتی کار با شیرآلات آشپزخانه داشته باشید. شاید یکی از مواردی که نمی‌تواند برای استفاده در آشپزخانه این راحتی را برای شما فراهم نکند؛ استفاده از شیرآلات چشمی ‌در داخل آشپزخانه است.

قطعی دائمی ‌آب در داخل آشپزخانه و ظرف‌شویی می‌تواند شما را اذیت و  خسته کند؛ به همین منظور توصیه ما به شما این است از این نوع شیرآلات در داخل آشپزخانه استفاده نکنید.

شیرآلات مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام

از موارد دیگر در انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی، انتخاب شیر مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام است. مواردی که باید برای انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام در نظر داشته باشید، یکی فضایی که در اختیار دارید است و از موارد دیگر می‌توان به اینکه شیرآلات شما باید به گونه‌ای انتخاب شوند که بر نظافت و تمیزی بیفزایند، اشاره کرد.

به‌عنوان مثال استفاده از شیرآلات مشکی و یا خرید شیرآلات سفید و رنگی در داخل سرویس بهداشتی و حمام اصلاً مناسب نیست. اگر یک قصد یک انتخاب مینیمال را دارید که بتوان به سبک‌های مختلف طراحی هماهنگ نمود، می‌توانید از شیرآلات سفید رنگ در داخل سرویس بهداشتی استفاده کنید.

برای شیرآلات حمام نیز اگر فضای حمام منزل شما کوچک است، انتخاب شیرآلات توکار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی است. از شیرآلات توکار علاوه بر حمام می‌توانید در سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. این شیرآلات برای سرویس بهداشتی نیز طراحی شده‌اند؛ شما می‌توانید این محصول خاص از شیرآلات شودر را در بین محصولات ما و در دسته بندی شیرآلات توکار مشاهده و خریداری نمایید.

شیرآلات مناسب با سینک‌های ظرفشویی مختلف

برای شیرآلات آشپزخانه یکی از مواردی که در خرید شما مهم است، انتخاب یک شیر مناسب با سینک آشپزخانه است. در انتخاب شیرآلات آشپزخانه باید توجه داشته باشید که شیرآلاتی که انتخاب می‌کنید از نظر طرح و رنگ با سینک ظرفشویی و کابینت شما همخوانی داشته باشد؛ در صورت عدم همخوانی ممکن است هارمونی و هماهنگی دکوراسیون داخلی شما از بین برود.

کلام آخر
در این مقاله در خصوص نقش شیرآلات در دکوراسیون داخلی و نقش شیرآلات در زیبایی خانه مطالبی را برای شما عزیزان بیان کردیم. بامطالعه مطالب بالا شما می‌توانید انتخاب شیرآلات مناسب برای طراحی داخلی ساختمانتان را به بهترین انتخاب تبدیل کنید.

پس اگر قصد خرید شیرآلات را دارید، می‌توانید شیرآلاتتان را جوری انتخاب کنید که با طراحی دکوراسیون داخلی شما هماهنگ باشد؛  و در آخر اگر قصد خرید شیرآلات را برای منزل و یا محل کارتان دارید می‌توانید از طریق فروشگاه ما در صفحه محصولات، انواع مختلف شیرآلات را مشاهده و خریداری کنید و از 6 سال ضمانت این شیرآلات بهره‌مند شوید.
از اینکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.
منتشر شده در تاریخ 1400/08/03

نظرات | نظر خود را ثبت کنید

جواد داداشی ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
پاسخ
سلام من هم دارم در مورد شیرآلات مطلب می نویسم از سایت و برندی مثل شودر خیلی بعیده مطلب به این ناقصی و پر از اشتباه رو تایپ و تایید کنه همان مطلب اول در مورد شیرآلات چشمش صحبت شده ولی عکس شیرآلات تک دستگیره ای داخل مطلب گذاشته شده و غلط املایی غوغا میکنه

هافمن 1400/12/04

ممنونیم که با ارائه بازخورد به بهبود محتوای ما کمک می‌کنید.

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو