اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز

خلاصه :بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز برگزار شد. این نمایشگاه که در تاریخ 2 تا 5 خرداد 1402 و در زمینی با مساحت بیش از 22.200 متر مربع در فضایی مسقف برگزار شد

بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز برگزار شد. این نمایشگاه که در تاریخ 2 تا 5 خرداد 1402 و در زمینی با مساحت بیش از 22.200 متر مربع در فضایی مسقف برگزار شد، میزبان تولیدکننده‌های تجهیزات ساختمانی از 11 استان کشور بود. همچنین نمایندگان هفت کشور خارجی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

این نمایشگاه بین‌المللی در سالن‌های امیرکبیر، شهریار، ستارخان، آذربایجان و پروین اعتصامی برگزار شد. هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه، آشنایی بازار مصرف با جدیدترین تولیدات ایرانی و خارجی در زمینه تجهیزات ساختمانی است. همچنین مقایسه بین محصولات ایرانی و خارجی یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است. تولیدکنندگان خارجی که در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان حضور داشتند، از کشورهای ایتالیا، ژاپن، چین، مالزی، تایوان، ژاپن، ترکیه و کره جنوبی بوده‌اند.
همچنین تولیدکنندگان ایرانی نیز از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، یزد، گلستان، مرکزی، فارس و خراسان شمالی بودند.
شودر از جمله برندهای ایرانی شناخته شده است که در این نمایشگاه حضور داشت و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. تمامی محصولات گذشته و جدیدترین تولیدات این برند در این نمایشگاه قرار گرفت.


 

حضور شودر در نمایشگاه تبریز

با توجه به اینکه این نمایشگاه به منظور معرفی جدیدترین مصالح و تجهیزات ساختمانی از جمله درب و پنجره‌های UPVC و آلومینیومی، ماشین‌آلات بتنی و صنعتی، سرویس‌های بهداشتی، کفپوش، آجرنما، آسانسور، قطعات وابسته، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بود، شودر نیز که در زمینه تولید شیرآلات فعالیت دارد، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.
در کنار همه این محصولات باید به درب‌های اتوماتیک، لوله و اتصالات پلی پروپیلن، دستگاه‌های گرمایشی تابشی، سیستم تهویه مطبوع و عایق‌های رطوبتی و سقف اشاره کنیم.
حضور شودر در کنار سایر برندهای ایرانی و خارجی به بازدیدکنندگان که عمدتاً از فعالین صنعت ساخت و ساز بودند، نشان داد که محصولات این برند توانایی رقابت با تولیدات خارجی را دارد. تمامی آنچه که از این برند و سایر شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان تبریز در معرض دید قرار گرفت، شامل آخرین دستاوردهای آن‌ها بود.

دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز

ساعات کار این نمایشگاه از 15 عصر تا 21 شب بود که با معرفی جدیدترین تجهیزات و محصولات صنعت ساختمان، توانست بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب کند. با توجه به اهمیتی که صنعت ساختمان‌سازی در رشد و توسعه اقتصاد کشور دارد، حضور برندهای ایرانی نیز به رونق و افزایش فروش محصولات این شرکت‌ها می‌انجامد.


 
آنچه که در برگزاری این نمایشگاه بیشتر به چشم می‌خورد، قدم برداشتن برندهایی از جمله شودر با آخرین تکنولوژی روز دنیاست. به طوری که تولیدکنندگان ایرانی نه تنها توانستند خود را با مصرف‌کنندگان نشان دهند، بلکه میزان رشد و افزایش کیفیت محصولات آن‌ها نظر برندهای خارجی را نیز جلب کرده بود.
برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند به ارتباط و تعامل میان برندهای ایرانی برای رشد و ارتقاء محصولات در آینده کمک زیادی کند. پیش‌بینی می‌شود در ماه‌ها و سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سایر شهرهای ایران باشیم.
 

 
منتشر شده در تاریخ 1402/03/07

نظر خود را ثبت کنید