اخبار و رویدادها events

​ششمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارک‌دار با حضور شودر برگزار شد

خلاصه :سالن اجلاس سران در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۷ و ۸ مهرماه، میزبان ششمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارک‌دار کشور بود.
این گردهمایی با حضور جمعی از مطرح‌ترین برندهای مصالح ساختمانی و حوزه‌ی ساخت و ساز در کشور برگزار شد و شرکت‌کنندگان به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه‌هایی چون تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات، حمام و سرویس بهداشتی و دکوراسیون داخلی منزل پرداختند.

در این گردهمایی، شرکت شودر با به نمایش گذاشتن محصولات پیشگامی چون مجموعه‌ی دوش‌ها و روشویی‌های توکار شودر و نیز سمفونی سه‌گانه شودر (شیرآلات روگن، رومر و زیگموند) از بازدیدکنندگان علاقمند استقبال کرد. غرفه‌ی شودر در این رویداد میزبان تعدادی از معماران برجسته‌ی کشور چون مهندس صحیح‌النسب، مهندس بنی‌صدر، مهندس کبیری، مهندس احمدزاده، مهندس صالح‌پور، مهندس حاج سعید و مهندس صفوی‌زاده بود.






مجموعه‌ی «ساختمان‌های مارک‌دار ایران» که به اختصار iBBi خوانده می‌شود، با هدف جمع‌آوری و متمرکز کردن اطلاعات سازه‌های به‌نام ایرانی، معرفی معماران و سازندگان این سازه‌ها و محصولات ایرانی شاخص به‌کاررفته در آنها شکل گرفت. سایت این مجموعه هم‌اکنون به پایگاهی برای معرفی طراحان و سازندگان بهترین سازه‌ها و تولیدات باکیفیت ایرانی تبدیل شده است.



«گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارک‌دار ایران» همه‌ساله به همت مجموعه‌ی iBBi برگزار می‌شود و تاکنون شش دوره از آن برگزار شده است.

منتشر شده در تاریخ 1398/07/14

نظر خود را ثبت کنید