اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

خلاصه :بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در 18 تا 21 مهر ماه 1402 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، برگزار شد. در این نمایشگاه برترین برندهای تولید تجهیزات حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند که از جمله باید به شودر به عنوان یکی از برندهای مطرح این حوزه اشاره کنیم.
بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در 18 تا 21 مهر ماه 1402 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، برگزار شد. در این نمایشگاه برترین برندهای تولید تجهیزات حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند که از جمله باید به شودر به عنوان یکی از برندهای مطرح این حوزه اشاره کنیم.
این نمایشگاه نزدیک به سه دهه است که برگزار می‌شود و هدف آن آشنایی فعالان صنعت ساخت و ساز با محصولات ایرانی است. در کنار برندهای ایرانی باید به برخی از تولیدکنندگان از 8 کشور خارجی از جمله برندهای روسی، چینی و ژاپنی هم اشاره کنیم. نزدیک شدن برندها، ایجاد همفکری و تلاش برای رشد و ارتقا محصولات از دیگر دلایلی است که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ضروری می‌کند.
این نمایشگاه در یک سالن سرپوشیده با مساحت 16.000 مترمربع میزبان برندهای خارجی و ایرانی بود. مهم‌ترین محصولاتی که در غرفه‌های این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت شامل تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، خدمات مهندسی و پیمانکاری و انبوه‌سازی، لوازم الکترونیک برای امنیت و تاسیسات ساختمان، تجهیزات هوشمندسازی ساختمان، شیرآلات ساختمانی و مصالح پایه ساختمانی و تجهیزات دکوراسیون داخلی و خارجی است.

حضور شودر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان

این نمایشگاه که نسبت به سال‌های قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشت و برندهای بیشتری در آن حضور داشتند، میزبان برند معتبر «شودر» نیز بوده است. در این نمایشگاه برندهایی از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، خراسان جنوبی، فارس، گیلان، مرکزی، اردبیل، قم، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی حضور داشتند. حضور شودر در کنار سایر برندهای تولیدکننده محصولات صنعت ساختمانی نشانه‌ای از کیفیت بالای تولیدات این شرکت است. از سوی دیگر حضور این برند در کنار 8 نماینده از کشورهای خارجی نشان می‌دهد شودر توانسته است در سال‌های اخیر آخرین استانداردهای روز دنیا برای تولید شیرآلات را مدنظر قرار دهد.
 


هدف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

حضور برندها در کنار هم به بازدیدکنندگان و علاقمند به صنعت ساختمان کمک می‌کند تا مقایسه کامل‌ترین بین برندهای مختلف ایرانی داشته باشند. همچنین این نمایشگاه آن‌ها را قادر می‌سازد بتوانند بین برندهای ایرانی مثل شودر با آنچه که در کشورهایی مثل روسیه، چین یا ژاپن تولید می‌شود، مقایسه کاملی انجام دهند.
همچنین هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه که طی 4 روز برگزار شد، گرد هم آوردن کارآفرینان، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است تا به رشد و ارتقا صنعت تجهیزات ساختمانی در آینده کمک بهتری کند. این نمایشگاه توانست فرصت‌های شبکه‌سازی و همکاری بین برندهای داخلی و خارجی را نیز فراهم کند. حضور شودر در این نمایشگاه نیز به ارتقا محصولات آن در آینده کمک بیشتری خواهد کرد.

دستاوردهای نمایشگاه

 با حضور بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، محصولات برندهای مختلف در معرض دید آن‌ها قرار گرفت. اکنون مردم عادی، فعالان صنعت ساخت و ساز و انبوه‌سازان، مهندسان سازمان نظام مهندسی و پیمارانکاران شرکت‌های ساختمانی به خوبی می‌دانند که شرکت‌های تولیدکننده ایرانی از جمله شودر نیز توان رقابت با برندهای مطرح خارجی را دارند.
برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در تغییر نگاه‌ها و تمرکز توجه‌ها به سمت کمپانی‌های داخلی افزایش یابد. به طوری که در سال‌های آینده شاهد رشد و ارتقا کیفیت تولیدات ایرانی در حوزه صنعت ساختمان خواهیم بود.
 
منتشر شده در تاریخ 1402/07/26

نظر خود را ثبت کنید