اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه IbbI

خلاصه :دهمین نمایشگاه iBBi در 19 الی 21 تیر ماه 1402 در چهار راه پارک وی، هتل پارسیان استقلال برگزار گردید. این شرکت که در زمینه معرفی مارک‌های معروف در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، هر ساله نمایشگاه‌هایی را برای معرفی برندهای برتر برگزار می‌کند.

دهمین نمایشگاه iBBi در 19 الی 21 تیر ماه 1402 در چهار راه پارک وی، هتل پارسیان استقلال برگزار گردید. این شرکت که در زمینه معرفی مارک‌های معروف در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، هر ساله نمایشگاه‌هایی را برای معرفی برندهای برتر برگزار می‌کند. در آخرین نمایشگاه iBBi فعالان معتبر ایرانی در حوزه ساختمان سازی فعالیت داشتند. این نمایشگاه با 37 غرفه متشکل از تولیدکنندگانی بود که آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده بودند.

حضور شودر در نمایشگاه

از جمله برندهای مطرح در نمایشگاه ibbi باید به شرکت شیرآلات شودر اشاره کنیم. در این نمایشگاه شودر به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخت، که از جمله محصولات باید به شیرآلات کلاسیک، شیرآلات توکار و چشمی و اکسسوری‌های شیرآلات اشاره کنیم. حضور این برند در نمایشگاه IBBI نشانه‌ای از رشد و پیشرفت در تولید محصولاتی است که با برندهای خارجی رقابت می‌کند.
در این رویداد 3 روزه، آخرین دستاوردهای شودر با استقبال خوبی مواجه شد و فعالان صنعت ساخت و ساز به شکل غیرمنتظره‌ای تولیدات این برند را بررسی کردند. در نمایشگاه iBBi تمامی برندهای مطرح و شناخته شده ایرانی حضور داشتند که وجود غرفه شودر در کنار آن‌ها، نشانه‌ای از کیفیت بالای محصولات این برند بوده است.
اکنون به وضوح مشخص است که فعالان ساخت و ساز بیشتر از آنکه به بازار محصولات خارجی نگاه عمیق داشته باشند، به تولیدات برندهای ایرانی ایمان آورده‌اند.
گفته می‌شود هدف اصلی iBBi از راه‌اندازی آخرین نمایشگاه در تیرماه سال جاری، آشنایی فعالان ساخت و ساز و شرکت‌های انبوه سازی با تولیدکنندگان برتر داخلی و نمایندگان انحصاری صنایع ساختمانی لوکس است. غرفه‌های این نمایشگاه به محصولاتی همچون آسانسور، کارهای چوبی، پنجره، سنگ، تهویه، کاشی، سرامیک و شیرآلات اختصاص داشت.
شودر نیز به عنوان یکی از برندهای لوکس در تولید شیرآلات ساختمانی است که تاکنون تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های زیادی دریافت کرده است و محصولات آن با رعایت استانداردهای جهانی، کیفیتی در حد شیرآلات خارجی دارند. در نمایشگاه iBBi آخرین دستاوردها و تولید این برند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.


 

دستاوردهای نمایشگاه ibbi در تهران

تاکنون 8 دوره نمایشگاه iBBi برگزار شده است که طی آن توانسته است محصولات صنعت ساختمان را به خوبی معرفی کند. این شرکت که به دنبال شناساندن برندهای معتبر در این حوزه است، تاکنون موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. دهمین نمایشگاه ibbi نیز تاکیدی برای همین تلاش بوده است و با ایجاد غرفه‌هایی از بهترین برندهای فعال در حوزه تجهیزات ساختمانی، اکنون آخرین دستاوردهای آن‌ها را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
مهم‌ترین دستاوردی که این نمایشگاه به همراه داشته، کمک به رشد و توسعه محصولات ایرانی است. به طوری که در بازار مصرف جای خارجی محصولات خارجی را پر کنند. از سوی دیگر به دلیل اینکه بسیاری از برندهای حاضر در این نمایشگاه به دنبال محصولات جدید خود هستند، ibbi اقدام بهترین راه‌حل را در راه‌اندازی نمایشگاه دانسته است.
به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک برندهای ایرانی نیز با وجود شرکت در نمایشگاه‌های مختلف بتوانند جایگاه بهتری در صنعت ساخت و ساز داشته باشند. تداوم این نمایشگاه‌ها و حضور برندهای شناخته شده می‌تواند در بهبود تولیدات ایرانی تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
منتشر شده در تاریخ 1402/04/22

نظر خود را ثبت کنید