اخبار و رویدادها events

حضور شیرآلات شودر در نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی

خلاصه :این نمایشگاه حدود دو هفته پیش در گالری آریانا برگزار شد. شما همراهان شودر می‎توانید جزئیات بیشتر این رویداد را در اینستاگرام شودر به صورت کامل تماشا و در وبلاگ، اخبار حضور شودر در رویدادها و نمایشگاه‌های آینده را نیز دنبال کنید.

اگر در روزهای آخر اردیبهشت از خیابان فرشته یا فیاضیِ تهران عبور کرده باشید، حتما چشمتان به درِ بزرگ و مشکی رنگ یک مجموعه افتاده. این جا گالری آریاناست. پلاک نهم خیابان فرشته. گالری‌ای نسبتا کم سن و سال اما خیلی بزرگ و با ساختمانی قدیمی. این گالری تا کنون میزبان آثار هنرمندان زیادی بوده. از نقاشی و ویدیو آرت تا برندهای مختلف دکوراسیون و معماری. این گالری از بیست و پنجم تا بیست و نهم اردیبهشتِ گذشته میزبان نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی بود. نمایشگاهی که شودر هم در آن حضور داشت.

برگزارکننده این نمایشگاه، ایندکسپو بود. ایندکسپو یک پلتفرم تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی است که از سال نود و پنج، چندین نمایشگاه در این حوزه برگزار کرده و اردیبهشت گذشته هم سومین نمایشگاه معماری‌اش را در گالری آریانا داشت. در این نمایشگاه برندهای مختلف لوازم خانگی و دکوراسیون منزل حضور داشتند و قسمت‌هایی از شوروم‌ها و محصولات مختلفشان را به نمایش گذاشته بودند که شیرآلات شودر هم در میان آن‌ها بود.

شودر در غرفه‌اش در این نمایشگاه با تکیه بر باور همیشگی‌اش یعنی "چون جزئیات مهم است"، مجموعه‌ای از محصولات توکار و شیرآلات خود را به نمایش گذاشته بود. الهام گلناری، کارشناس امور مشتریان شیرآلات شودر هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه را "ارائه محصولاتی که از نظر کیفیت و مواد ساخت با برندهای اروپایی برابری می‌کنند و با توجه به طرح و رنگ‌هایشان با سلیقه هر ایرانی مطابق هستند" توصیف کرد. تیفانی، بیزانس، روگن و زیگموند از جمله مجموعه‌هایی بودند که در غرفه شودر به چشم می‌خوردند.

مجموعه «بیزانس» شودر، از جدیدترین و خاص‌ترین مجموعه‌های شودر است که با ثبت صنعتی در واقع ابداع برند شودر محسوب می‌شوند و طراحی‌شان در اختیار این برند است. میلاد سمیعی کارشناس فروش شودر که در غرفه حضور داشت، مجموعه بیزانس را که با رنگ‌های طلایی براق و مات، از بقیه شیرالات موجود در بازار پیشی می‎گیرد نمود کاملی از شعار همیشگی شودر معرفی کرد، یعنی توجه کامل به جزئیات و کیفیت و کارآمدی در عین زیبایی. همچنین این محصولات با پوشش آبکاری نیکل و کروم، رنگ پودری از نوع الکترواستاتیک و PVD یا لایه‌نشانی تحت خلا و در طیف رنگی متنوع قابل ارائه هستند.

این نمایشگاه حدود دو هفته پیش در گالری آریانا برگزار شد. شما همراهان شودر می‎توانید جزئیات بیشتر این رویداد را در اینستاگرام شودر به صورت کامل تماشا و در وبلاگ، اخبار حضور شودر در رویدادها و نمایشگاه‌های آینده را نیز دنبال کنید.


 
منتشر شده در تاریخ 1398/03/12

نظر خود را ثبت کنید