اخبار و رویدادها events

حضور برند شودر در نمایشگاه میدکس

خلاصه :نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران (میدکس) در تاریخ 22 تا 25 دی ماه 1402 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه فعالان صنعت ساختمان آخرین دستاوردها و بهترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دارند.

نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران (میدکس) در تاریخ 22 تا 25 دی ماه 1402 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه فعالان صنعت ساختمان آخرین دستاوردها و بهترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دارند. این نمایشگاه که با حضور گسترده برندهای داخلی و خارجی برگزار شد، توانست تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) را نیز دریافت کند. از جمله برندهای معتبر ایرانی که در نمایشگاه میدکس حضور داشت، شودر است که از آخرین تولیدات خود در صنعت شیرآلات ساختمانی پرده برداشت.

برگزاری نمایش میدکس در دی ماه 1402

این نمایشگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان صنعت ساختمان و مردم عادی با دستاوردهای شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی است. به طوری که در این نمایشگاه صنایع مختلف فعال در حوزه دکوراسیون داخلي، معماري و طراحي، صنعت الكترونيك، نماي داخلي و عمومي و فضاي باز، سازه و مصالح، زيست محيطي، تأسیسات و خدمات حضور داشتند.
به طور کلی 200 برند مختلف ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی میدکس حضور پیدا کرد. این نمایشگاه در زمینی با مساحت 23000 متر مربع برگزار شد، توانست از آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای برندهای فعال حوزه ساخت و ساز رونمایی کند.
حضور برندهای خارجی و ایرانی در کنار هم می‌توانست به بازدیدکنندگان فرصت مقایسه بین آنچه که در ایران و خارج تولید می‌شود، بدهد. از سوی دیگر در هر حوزه کسب و کاری که برای تولید تجهیزات ساختمانی فعالیت می‌کنند، چندین برند ایرانی نیز حضور داشته‌اند. همین موضوع امکان انتخاب و مقایسه بین میزان پیشرفت تکنولوژی و بهبود کیفیت محصولات بین برندهای داخلی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است.

اهداف نمایشگاه بین‌المللی میدکس

امکان تعامل بین فعالان صنعت ساختمانی داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه میدکس در روزهای سرد زمستان 1402 بوده است. در این نمایشگاه فرصت‌های تجاری ارزشمندی نیز در اختیار فعالان صنعت ساختمان قرار گرفت تا بتوانند با اطلاع از میزان پیشرفت برندها در تولید تجهیزات ساختمانی، بهترین‌ها را انتخاب کنند.
این نمایشگاه که در روزهای 22 تا 25 دی ماه از ساعت 8 صبح تا 15 عصر فعالیت داشت، توانست در همین مدت کم میزبان علاقمندان به صنعت ساخت و ساز باشد و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را نیز برای آن‌ها فراهم کند.
از جمله تجهیزات و کالاهایی که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت باید به تجهیزات حوزه دکوراسیون (شامل انواع پاركت، پروفیل، قرنیز، كفپوش و دیوارپوش، نورپردازی، لوازم ویژه دکوراسیون و ....)، صنعت معماری و طراحی (شامل طراحی و مشاوره سازه و بنا، داخلی اماكن مسكونی، تجهزات مبلمان و سایر لوازم دكوراسیون)، صنعت الكترونیكی (شامل هوشمند سازی BMS، سیستم‌های كنترل از راه دور، سیستم‌های امنیتی ساختمان و نمای داخلی و عمومی) و .... اشاره کنیم.

حضور شودر در نمایشگاه بین‌المللی میدکس

میدکس قبل از برگزاری این نمایشگاه از شودر به عنوان یکی از برندهای مطرح حوزه شیرآلات ساختمانی برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد. این برند در غرفه شماره D03 حضور داشت و آخرین تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار داد.
حضور شودر در نمایشگاه بین‌المللی میدکس نشانه‌ای از اهمیت و جایگاه ویژه این برند در تولید شیرآلات کشور است. از سوی دیگر این برند نیز توانست با رونمایی از آخرین محصولات خود که مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند، تحسین فعالان صنعت ساخت و ساز و بازدیدکنندگان را برانگیزد.














 
منتشر شده در تاریخ 1402/11/07

نظر خود را ثبت کنید