وبلاگ Blog

10 مدل شیر روشویی مدرن و ترند در سال 2023

خلاصه :استفاده از وسایلی که خانه شما را مدرن‌تر از قبل نشان می‌دهد در یک دهه گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام از جمله نقاطی از خانه است که می‌توان با سبک‌های مختلف آن را هماهنگ کرد. استفاده از جزییات کوچک مانند ست کردن شیرآلات، استفاده از اکسسوری‌های خاص و رنگ‌های متمایز همگی می‌توانند در ایجاد محیطی مدرن و در عین حال به روز به شما کمک کنند.
استفاده از وسایلی که خانه شما را مدرن‌تر از قبل نشان می‌دهد در یک دهه گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام از جمله نقاطی از خانه است که می‌توان با سبک‌های مختلف آن را هماهنگ کرد. استفاده از جزییات کوچک مانند ست کردن شیرآلات، استفاده از اکسسوری‌های خاص و رنگ‌های متمایز همگی می‌توانند در ایجاد محیطی مدرن و در عین حال به روز به شما کمک کنند. در این مقاله به بررسی 10 مدل خاص از مدرن‌ترین و ترندترین شیرآلات سرویس بهداشتی شودر می‌پردازیم.

شیرآلات هوشمند با تکنولوژی جدید

با پیشرفت تکنولوژی تلاش برای داشتن خانه‌ای به روز با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های موجود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی و کیفیت می‌توانید ظاهری امروزی‌تر و در عین حال مدرن‌تر به خانه‌تان بدهید. استفاده از شیرآلات الکترونیکی در سرویس بهداشتی و حمام یکی از مناسب‌ترین اکسسوری‌های پیش روی شما برای داشتن حمامی خیره کننده و در عین حال کارآمد است. یکی از مزایای اصلی شیرآلات الکترونیکی خاموش و روشن شدن به صورت خودکار است. به طوری که با قرار دادن دستتان در قسمت سنسور، شیر آب باز و با برداشتن دست، شیر آب بسته می‌شود. همچنین استفاده از شیرآلات هوشمند در ارزش‌گذاری خانه شما هنگام فروش می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد و در نهایت سرمایه شما را افزایش دهد.
   
شیر روشویی مدرن
 

شیرآلات رنگی شودر

در سال 2022 شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام رنگی توانستند به یکی از پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در بازار تبدیل شوند و به عبارت دیگر بازار شیرآلات را در دست بگیرند. در دهه 70 استفاده از شیرآلات رنگی یکی از ترندهای موجود به شمار می‌رفت. ترندی که امروزه دوباره جای خود را در صنعت تولید شیرآلات باز کرده است. شیرآلات رنگی به سرویس بهداشتی شما کاراکتر می‌دهند. می‌توانید با به خرج دادن کمی سلیقه، محیطی شاد و در عین حال شیک و مدرن به حمام خود بدهید. به احتمال زیاد، شیرآلات رنگی در سال 2023 نیز بتوانند به پرفروش‌ترین شیرآلات 2023 تبدیل شوند. یکی از دلایل عمده این مسئله تغییر قابل توجهی است که شیرآلات رنگی به سرویس بهداشتی شما می‌دهند و حمام شما را منحصر به فرد کنند. شیرآلات رنگی به یقین می‌تواند حمام شما را متمایز جلوه دهد و جلوه شیکی به آن اضافه کند.
   
شیر روشویی مدرن
 

شیرآلات توکار شودر

شیرآلات توکار از ترندترین شیرآلات موجود در بازار هستند. تنوع بینظیر در رنگ و طرح سبب افزایش جذابیت این شیرآلات شده است. به طوریکه امروزه بسیاری از خانه‌های نوساز از شیرآلات توکار به صورت پیش فرض استفاده می‌کنند. شیر حمام توکار جلوه‌ای شیک و جذاب به سرویس بهداشتی شما می‌دهند و دقیقا همان چیزی را که از یک حمام مدرن انتظار می‌رود در اختیار شما قرار می‌دهند. شیرآلات توکار به سبب ظاهر مدرنی که دارند جلوه‌ای مینیمالیستی به حمام شما می‌دهند. نکته جالبی که درباره این مدل از شیرآلات وجود دارد جلوه‌ روانشناختی است که به حمام می‌دهد. شاید برایتان عجیب باشد اما شیرالات توکار حس تمیزی بیشتری را نسبت به شیرآلات کلاسیک به محیط می‌دهند. حتما دقت کنید که برای نصب شیرآلات توکار به یک نصاب حرفه‌ای نیاز خواهید داشت، چراکه شیرآلات توکار در خانه‌ای قابل نصب شدن نیستند و حتما باید توسط نصاب حرفه‌ای بررسی شوند.
 
 
شیر روشویی مدرن
شیر توالت زیگموند شودر
 
شیرآلات مشکی مات شودر
شیرآلات رنگ مشکی در سال‌های گذشته بسیار محبوب شده‌اند، و این محبوبیت در سال 2022 به اوج خود رسید. یکی از دلایل عمده محبوبیت شیرآلات مشکی ست شدن این رنگ با هر سبک و طرحی است. رنگ مشکی جزء آن دسته از رنگ‌هایی است که با هر سبکی خوب به نظر می‌رسد و به راحتی در هر طرحی گنجانده می‌شود. چه به دنبال اضافه کردن ظاهری مدرن به حمام خود باشید و یا بخواهید جلوه‌ای کلاسیک‌تر به آن بدهید، شیرآلات مشکی همیشه یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما خواهد بود. استفاده از شیر مشکی مات در حمام و سرویس بهداشتی و حتی در شیرآلات آشپزخانه حسی لوکس و مجلل را منتقل خواهد کرد. این مدل از شیرآلات جلوه زیباشناختی خاصی به خانه شما می‌دهد.  
 
شیرآلات ساخته شده از جنس آلیاژ برنج
شیرآلات ساخته شده ا ز جنس آلیاژ برنج برای اضافه کردن ظرافت و گرما به محیط طراحی شده‌اند. این شیرآلات برنجی دهه‌هاست که در صنعت شیرآلات محبوبیت دارند و این محبوبیت رفته رفته افزایش پیدا کرده است. رنگ برنجی طلایی به دلیل خطای دیدی که ایجاد می‌کند، می‌تواند محیط سرویس بهداشتی و یا حمام شما را بسیار بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهد و در القای حس آرامش فوق العاده عمل می‌کنند. دقیقا همین موضوع وجه تمایز شیرآلات طلایی را به بقیه شیرآلات مشخص می کند. آلیاژ برنج در انواع مختلف مات، براق، آنتیک و ... عرضه می‌شوند. شیرآلات برنجی بسیار بادوام هستند و استفاده از آن بسیار آسان است. به دلیل جنسی که دارند، نه تنها از مد نمی‌افتند، بلکه ظاهری مدرن و امروزی به سرویس بهداشتی می‌دهند. آلیاژ بکار رفته تاثیر مستقیمی در قیمت شیرآلات دارد
 

شیرآلات شامپاینی

شیرآلات شامپاینی از نظر ظاهری بسیار مشابه شیرآلات برنجی هستند. اما رنگ روشن‌تر و ملایم‌تری دارند. شیرآلات شامپاینی ظاهری ملایم دارند و از نقاط عطف این شیرآلات می‌توان به قابلیت انطباق بینظیر آن با دکورهای مختلف اشاره کرد. شیرآلات شامپاینی رنگ، ظاهر زیبایی به محیط سرویس بهداشتی می‌بخشند و در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. یکی از مزایای اصلی این شیرآلات این است که دوام بسیار بالایی دارند و حمام و سرویس بهداشتی شما را لوکس جلوه می‌دهند. شیرآلات شامپاینی معمولا قیمت بالایی دارند اما کیفیت و دوام بالای آن ارزش این هزینه را دارد!

شیرآلات سه تکه شودر

در گذشته تنها جایی که میشد از شیرآلات سه تکه استفاده کرد، آشپزخانه بود. اما در سال 2022 این روند به کلی تغییر کرد و انقلاب جدیدی در رابطه با محبوبیت این شیرآلات ایجاد شد. شیرالات سه تکه یا همان واید اسپرید، یک مکمل بینظیر برای سرویس بهداشتی شما خواهند بود. به طوری که هر کسی وارد سرویس بهداشتی شما شود تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. این شیرآلات در سبک‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. ترکیب شیرآلات واید اسپرید با سبک معاصر و مدرن حسی شیک و در عین حال جذاب را به سرویس بهداشتی شما القاء می‌کنند.
 
شیر روشویی مدرن

شیر اروپا شودر
شیرآلات کروم شودر
اگر به دنبال شیرآلاتی هستید که هرگز از مد نمی‌افتند، شیرآلات کروم بهترین گزینه پیش روی شما خواهند بود. اگر می‌خواهید شیرآلات خود را در سال 2023 تغییر دهید و به دنبال شیرآلات جدیدی هستید، یقینا شیرآلات کروم بهترین انتخاب پیش روی شما خواهند بود. شیرهای آب کروم حمام شما را تمیز، براق و به روز نشان می‌دهند. شیرآلات کروم یک اکسسوری عالی برای هر حمامی هستند و آنقدر سبک‌های متنوع دارند که انتخاب از بین آن‌ها بسیار چالش برانگیز خواهد بود. همچنین اگر به درستی از این شیرآلات نگهداری شود می‌تواند تا چندین سال بدون هیچ مشکلی و با حفظ کیفیت برای شما باقی بماند.  
شیر روشویی مدرن

شیرآلات ایستاده

به طور معمول شیرهای ایستاده برای وان‌ حمام طراحی می‌شوند. این مدل از شیرآلات به طور مستقیم بر روی زمین تعبیه می‌شوند و در سبک، طرح و رنگ‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. یک شیر آب ایستاده، همان چیزی است که برای مدرن جلوه دادن حمام خود به آن نیاز دارید. شیرآلات ایستاده حمام بسیار کاربردی هستند و طول عمر بالایی دارند و حس مدرن و لوکس بودن را به حمام شما می‌دهند. یکی از مزایای بالقوه شیرآلات ایستاده این است که در صرفه جویی در مصرف آب به خوبی عمل می‌کنند. به عبارت دیگر این شیرآلات نه تنها به مدرن کردن حمام شما کمک می‌کنند، بلکه دوستدار محیط زیست می‌باشند. این مدل از شیرآلات گرانتر از سایر شیرآلات هستند. اما باتوجه به مزایای بسیاری که دارند کاملا ارزش خرید را خواهند داشت.

شیرآلات آبشاری

شیرآلات آبشاری جزء آن دسته از شیرآلاتی هستند که در سال 2023 بسیار محبوب شده‌اند. این مدل از شیرآلات طراحی جذابی دارند به طوری که توانسته‌اند میزان بالایی از بازار شیرآلات را به خود اختصاص دهند. یکی دیگر از مزایای این شیرآلات این است که قابلیت ست شدن با هر سبکی را دارند. شیرآلات آبشاری از نظر ظاهر جذابیت خاصی دارند و می‌توانند محیطی آرام و در عین حال شیک را به حمام شما بدهند. این شیرآلات به دلیل فاصله زیادی که با وان حمام دارند، می‌توانند صدای جاری شدن آب را درست مانند صدای جاری شدن آب رودخانه برای شما تداعی کنند. از آنجاییکه این شیرآلات به صورت مدرن طراحی شده‌اند، آپشپن‌های مختلفی دارند. شیرآلات ایستاده درصد پاشش به اطراف پایینی دارند، تمیز کردن و نگهداری از آن آسان است، در صرفه جویی در مصرف آب به شما کمک می‌کند و دکور خانه شما را به روزتر می‌کند.  

5 رنگ ترند سال 2022

حمام و سرویس بهداشتی از مهم‌ترین نقاط هر خانه‌ای به شمار می‌روند. فضایی پرانرژی و آرامبخش که طراحی درست آن به گونه‌ای شخصیت شما را بیان می‌کند. در انتخاب رنگ سرویس بهداشتی، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که نقش مهمی در دستیابی به جلوه دلخواه شما داشته باشند. برخی از رنگ‌های برتر ترکیبی از رنگ‌های گرم و الهام بخش طبیعت هستند که برای افرادی که به دنبال فضایی آرامبخش و آرام هستند بسیار تاثیرگذار هستند. برای داشتن فضایی دراماتیک‌تر، استفاده از رنگ‌های تیره و در عین حال عمیق انتخابی جسورانه‌تر خواهند بود. چه به دنبال ساخت خانه و یا نوساز کردن حمام خود هستید، از کالیته رنگ‌های محبوب 2023 استفاده کنید تا فضایی شیک‌تر و در عین حال زیباتر را داشته باشید.

آبی ملایم

رنگ آبی از دیرباز، رنگ مورد علاقه بیشتر افراد برای حمام و سرویس بهداشتی بوده است. این رنگ به دلیل کاهش استرس و ایجاد فضای آرام و تقویت سلامتی بسیار محبوب بوده است. همچنین مطالعاتی که در این زمینه انجام شده است نشان می‌دهد که استفاده از رنگ آبی در خانه می‌تواند ارزش مادی خانه شما را افزایش دهد. استفاده از رنگ آبی ملایم برای دیوار و کاشی‌های حمام در ایجاد حمامی شیک بسیار تاثیرگذار است.

رنگ‌های خاکی و گرم

روند رنگ‌های سال 2022 بیشتر بر پایه متمایل شدن به رنگ‌های گرم و خاکی بوده است و سرویس بهداشتی و حمام نیز از این قاعده مستثنی نیست. رنگ‌های گرم‌تر و خاکی‌تر مانند بژ، کرم، قهوه‌ای خاکستری جای رنگ سفید و طوسی را گرفته‌اند. این رنگ‌های خاکی را با کاشی‌های سنگی طبیعی یا میز و روکش‌های چوبی ترکیب کنید تا تاثیر بی‌نظیر رنگ آن را ببینید. می‌توانید برای ترکیب آن‌ها از کالیته رنگی الهام گرفته از طبیعت کمک بگیرید و یا از یک رنگ ثابت کمک بگیرید. هر گزینه‌ای را که انتخاب کنید نتایج برای شما جذاب و در عین حال آرامبخش خواهند بود.

رنگ آبی دریایی

رنگ‌هایی چون آبی و سبز آبی رنگ‌های محبوبی در سال 2023 خواهند بود. زمانی که از رنگ‌های آبی و سبز آبی بایکدیگر استفاده شود، تصاویری از اقیانوس برای شما تداعی خواهد شد. به خصوص رنگ‌های عمیق و تیره. در صورتی که می‌خواهید رنگ حمام شما به سمت رنگ ملایم‌تری متمایل شود از رنگ‌های پاستلی کمک بگیرید. این ترکیب تجربه حس وزیدن باد در کنار ساحل را هنگامی که دوش می‌گیرید زنده خواهد کرد.

سبز زیتونی

رنگ سبز جزء آن دسته از رنگ‌های نمادینی است که همواره رنگی جداناپذیر از رنگ‌های سال بوده است. تناژهای مختلف این رنگ هرساله خود را به شیوه‌ای زیبا و مدرن به تصویر می‌کشند و در سال 2023 روندها نشان می‌دهد که رنگ سبز زیتونی بیش از پیش محبوب خواهد شد. تناژهای رنگی سبز مانند سبز زیتونی، خزه‌ای و اکالیپتوس که مستقیما از دل طبیعت بیرون کشیده شده‌اند، به افزایش خلق و خوی آرام کمک می‌کنند. ترکیب روشویی سبز با دیوارهای گرم که مستقیما نمادی از به تصویر کشیدن طبیعت است ظاهری شیک و در عین حال آرام به محیط می‌بخشد.

هلویی

باتوجه به روند رشد استفاده از محصولات ارگانیک، رنگ‌های طبیعی خنثی بر رنگ‌های مصنوعی غالب شده‌اند. صورتی هلویی یکی از رنگ‌های آرامبخش و جذاب برای حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد. استفاده از رنگ‌های خنثی همراه با رنگ‌ هلویی می‌تواند ترکیب بینظیری باشد.
 
مشکی و زغالی
 
استفاده از رنگ‌های تیره در یک فضای کوچک مانند حمام پیشتر یک تابو محسوب می‌شد، اما اخیرا رنگ‌های تیره و زغالی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار در حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌روند. رنگ شیرآلات مشکی و زغالی به جای ایجاد حس غم و اندوه، فضای پیچیده و مدرنی به حمام شما می‌دهد. ترکیب نمادین سیاه و سفید در حمام حس سرزندگی و در عین حال شیکی به محیط شما می‌دهند.

سخن آخر

صرف نظر از اینکه چه سبکی از شیرآلات و دکور را برای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می‌کنید، انتخاب‌های متنوع و جذابی پیش روی شما خواهد بود که می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن‌ها را تغییر دهید. استفاده از رنگ‌هایی چون مشکی و زغالی هم برای شیرآلات و هم برای کاشی و سرامیک حمام انتخاب مناسبی هستند که این روزها بیشتر از همیشه سرو صدا کرده‌اند. سعی کنید هنگام خرید تصویر کلی حمام خود را در ذهنتان تصور کنید که در هنگام چیدمان اصلی همه چیز به درستی پیش برود.
منتشر شده در تاریخ 1402/02/23

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو