وبلاگ Blog

معرفی بهترین ست شیرآلات ساختمانی و بهداشتی شودر

خلاصه :شودر با تولید انواع شیرالات و کسب سابقه درخشان از سال ۱۳۷۰ تا به امروز، در صدر جدول فروش شیرالات ساختمانی و بهداشتی قرار گرفته است. تنوع محصولات شودر در رنگ، طرح، سبک و کاربری به حدی زیاد است که انتخاب و تصمیم‌گیری برای خریدار در نگاه اول دشوار به نظر می‌رسد.
شودر با تولید انواع شیرالات و کسب سابقه درخشان از سال ۱۳۷۰ تا به امروز، در صدر جدول فروش شیرالات ساختمانی و بهداشتی قرار گرفته است. تنوع محصولات شودر در رنگ، طرح، سبک و کاربری به حدی زیاد است که انتخاب و تصمیم‌گیری برای خریدار در نگاه اول دشوار به نظر می‌رسد.
 تصمیم گرفته‌ایم با در نظر گرفتن سوالاتی که در ذهن خریداران در هنگام خرید شکل می‌گیرد، در ادامه به معرفی بهترین ست کامل شیرآلات ساختمانی و بهداشتی شودر بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ست شیرلات طلایی شودر
 

شیرالات شودر مدل دانته

شیرآلات مدل دانته به سبک مدرن، با ابعاد ارگونومیک طراحی و در بازار عرضه می‌شود. انواع این شیرالات با بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج مرغوب و در سه رنگ‌ کروم، شیری-طلایی و طلایی نیز به فروش می‌رسد. شیرآلات طلایی از محبوب ترین محصولات شودر می باشند.
هر چهار مدل از ست شیرآلات حمام، روشویی، دستشویی و ظرفشویی دانته مجهز به کارتریج سرامیکی هستند. لذا در برابر دما و فشار بالا مقاوم بوده و پرلاتور به‌کاررفته در شیرها و دسته‌های اهرمی آن‌ها نیز موجب کاهش مصرف آب می‌گردد. نصب آسان شیرالات شودر مدل دانته، قیمت مناسب و ظاهر لوکس این ست کامل شیرآلات، علت محبوبیت آن‌ها در بین مردم است.

ست شیرلات نقره ای شودر
 

شیرالات شودر مدل بیزانس

با الهام از سبک کلاسیک، ست شیرآلات مدل بیزانس با جنس برنج و در رنگ‌های کروم، طلا-مات و طلا تولید می‌شوند. این ست کامل از شیرآلات ساده و شیک بوده و قیمت مناسبی به نسبت اجزای باکیفیت به‌کار رفته در  آن دارد.
 نصب آسان، دسته‌های اهرمی و آبکاری مدرن این محصول نیز دلایلی بر ارزش بالای خرید ست کامل شیرآلات کلاسیک بیزانس هستند. لذا کیفیت بالا و دوام این مدل از شیرآلات شودر آن را در بین بهترین مدل‌های شیرالات شودر قرار داده و باعث محبوبیت آن در بین مشتریان شده است.

ست شیرلات سفید شودر
 
 

شیرالات شودر مدل باواریا

ست کامل شیرآلات مدل باواریا در رنگ کروم، با طراحی ساده اما شیک تولید می‌شود. این نوع از شیرآلات در عین سادگی، مناسب همه سبک‌های منزل بوده و زیبایی چشم‌نوازی در محیط ایجاد می‌کند. سطح مقطع شیرها با پاشش پودری آب در این مدل، هدر رفت آب را کاهش داده و انتخاب مناسبی برای صرفه‌جویی در مصرف آن است.
 ست کامل شیرآلات شودر مدل باواریا در برابر دما و فشار مقاوم بوده و آبکاری با کیفیت آن باعث شده تا بدنه شیرآلات به آسانی تمیز شود. انواع شیرآلات مدل باواریا را به صورت ست و مجزا می‌توانید تهیه کنید.

ست شیرلات مشکی شودر
 

شیرالات شودر مدل تیفانی

ست کامل شیرآلات مدل تیفانی با طراحی مدرن در رنگ‌های شیری-طلا، شیری-کروم، مشکی-طلا و کروم به عنوان یکی از محصولات پرفروش کارخانه شودر شناخته شده است.
 کیفیت مرغوب به‌کاررفته در جنس بدنه و طراحی خاص آن، سبب شده رسوب‌پذیری در داخل این نوع شیرالات تا حد امکان کاهش یابد. پوشش الکترواستاتیک بر روی بدنه شیرآلات موجب گشته تا علاه‌بر ثابت ماندن رنگ محصولات، در برابر انواع شوینده نیز مقاوم باشند. بالا بودن عمر این مدل از ست شیرآلات و نماد استاندارد ایران و اروپا از ویژگی‌های بارز آن شمرده می‌شود.

ست شیرلات طوسی شودر
 

شیرالات شودر مدل اطلس

این مدل از شیرآلات شودر با سبک مینیمال و تنها در رنگ کروم ساخته می‌شود. طراحی خارجی بدنه ست کامل شیرآلات اطلس باعث شده تا املاح آب در آن کمتر رسوب کند و هیچ نشتی در شیرآلات ایجاد نشود. کارتریج سرامیکی، پرلاتور و دسته‌های اهرمی آن باعث کاهش هدر رفت آب می‌گردد. همچنین زیبایی حاصل از آبکاری شیرآلات شودر مدل اطلس و طراحی انحصاری آن تنها یکی از دلایل محبوبیت در بین خریداران است. همچنین ویژگی‌های دیگر چون خدمات پس از فروش و قیمت مقرون به‌صرفه این ست را نمی‌توان نادیده گرفت.

ست شیرلات طلایی روشن شودر
 

شیرالات شودر مدل باروک پلاس

مدل باروک پلاس از دیگر انواع شیرالات شودر است که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند. با این حال که دسته‌های این مدل از ست کامل شیرآلات شودر برخلاف دیگر شیرالات پیچی بوده و فاقد اهرم است به دلیل جذابیت در طراحی، عنوان بهترین مدل از ست شیرآلات را به خود اختصاص داده است.
 در این محصول نیز مانند دیگر انواع شیرآلات از پرلاتور کاهنده مصرف آب و کارتریج سرامیکی استفاده شده تا کارکردی بلند مدت داشته باشد. ویژگی‌هایی همچون آبکاری مدرن، مقاومت در برابر شوینده‌ها و کاهش رسوب‌پذیری املاح آب در کنار قیمت مناسب موجب ترغیب مشتری برای خرید می‌شود.

شیرالات شودر باروک پلاس
 

شیرالات شودر مدل اروپا

شیرآلات مدل اروپا که طراحی آن برگرفته از یک طرح ایتالیایی است نیز در جایگاه یکی از بهترین شیرالات شودر قرار گرفته است. برای ساخت این مدل در دو مرحله کارتریج استفاده شده و این امر موجب کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب می‌شود. 
تمام زوایای این مدل از ست شیرآلات قائم و نود درجه بوده و همین طراحی خاص، باعث شده است تا جذابیت محیط اطراف خود را پس از نصب چندین برابر کند. با پرداخت هزینه‌ای کم می‌توانید این ست کامل شیرآلات را در رنگ‌های کروم و کروم-مات با کیفیت مرغوب خریداری و به آسانی نصب کنید.

دلیل محبوبیت شیرالات شودر بیش از رقبا در چیست؟

گاها افراد برای زیبایی و تناسب در فضای منزل تصمیم می‌گیرند که ست شیرآلات را از یک برند خریداری کنند و گاهی اوقات ممکن است با مشکل ست کردن شیرآلات با یکدیگر روبرو شوند. شودر برای برطرف کردن این مشکل در بین خریداران شیرآلات، تصمیم گرفته تا برخی از محصولات خود را با قیمتی مقرون به‌صرفه دسته‌بندی کرده و روانه بازار کند.
 شیر روشویی، شیر ظرفشویی، شیر حمام و شیر توالت چهار نوع از انواع شیرآلات هستند که از یک مدل و به صورت یک ست کامل از شیرآلات در اختیار خریداران قرار گرفته است. همچنین تمامی مدل‌های ست شیرآلات شودر دارای گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی با ۵ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش کارخانه هستند. 
منتشر شده در تاریخ 1401/07/11

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو