وبلاگ Blog

محصول «دانوب»، باوقار و دوست‌دار محیط زیست

خلاصه :شیرآلات «دانوب» با طراحی برازنده و باوقار برای هر فضایی مناسب هستند. اگر به دنبال محصولی جذاب، زیبا و خاص هستید، دانوب برای شما است.
فرقی نمی‌کند در خانه‌ای زندگی می‌کنید و نیاز به شیرآلات با کیفیت برای آشپزخانه، دستشویی و حمام دارید، یا برای فضاهای عمومی، بیمارستان، و یا سازمان‌تان می‌خواهید شیرآلات مدرن و کم‌مصرف داشته باشید، محصول جدید شودر با نام دانوب حتما به کارتان می‌آید. دانوب شیر الکترونیکی و دارای چشمی است و امروزه که رعایت نکات بهداشتی پررنگ تر از پیش مورد توجه همه قرار گرفته، این محصول را می‌توان بهداشتی‌ترین نوع شیرآلات دانست چون بدون دخالت دست است و برای شمایی که به فکر سلامتی خود و دیگران هستید بسیار مناسب است.

دانوب و طراحی مینی‌مال آن

دانوب شیری با ۹ رنگ متنوع است و طراحی مینی‌مال و چشم‌نواز آن شما را خیره می‌کند! شیرآلاتِ ساختمانی با طراحی مینی‌مال، این روزها در طراحی داخلیِ روز دنیا بسیار مورد استقبال واقع شده چون برای هر فضایی مناسب است. طراحی مینی‌مال از یک سو در خانه‌ها و محیط های شلوغ، موجب می‌شود محیط کم‌تر شلوغ به نظر برسد و در محیط‌هایی که از پیش دیزاین مینی‌مال داشته‌اند، موجب می‌شود حس زیبایی‌شناسی ما تکمیل گردد. همان‌طور که می‌دانید طراحی مینیمال به معنی استفاده کردن از حداقل‌ها است و زیبایی در سادگی است. با کنار گذاشتن پیچیدگی‌های طراحی که چشم و ذهن را بی‌دلیل مشغول به خود می‌کند، عناصر مینی‌مال دل را پس از مدتی نمی‌زنند و البته پشت طراحی مینی‌مال فلسفه‌ای جالب وجود دارد.
مینی‌مالیسم ریشه‌های مهمی در فرهنگ و زیبایی‌شناسی ژاپن دارد. دیدگاهی در این فرهنگ وجود دارد که سادگی را راهی برای رسیدن به آزادی درونی می‌داند. زیبایی‌شناسی ژاپنی مفهوم زیبایی را در ذات شیء می‌داند و بی پیرایه بودن برایش مهم است. به همین دلیل است که غذاهای ژاپنی طراحی و حتی مزه‌های ساده‌ای دارند. حتی در باغ‌های ژاپنی مدل کاشت درخت‌ها و گیاهان به شکل ساده است و ارزش در ذات گیاهان دنبال می‌شود و نه پیچیده بودن چیدمان آن‌ها. در نتیجه شودر با در نظر گرفتن این رهیافت، «دانوب» را طوری طراحی کرده که اصطلاحا حداقلی باشد و کارکرد شیر در ساده‌ترین شکل آن رعایت شود.

دانوب، برای شما که دغدغه زندگی مدرن دارید

داشتن چشمی الکترونیکی، شیرآلات «دانوب» را از داشتن اهرم بی‌نیاز می‌کند و سادگی بیشتری به طراحی آن می‌دهد. داشتن «دانوب» در خانه و محیط کار موجب می‌شود تا سال‌ها همگام با طراحی روز دنیا باشید و البته توجه به جزئیات در این شیر، سادگی را با کیفیت در هم آمیخته است. این محصول با داشتن چشمی هم موجب رعایت بیشتر بهداشت می‌شود و هم صرفه‌جویی در مصرف آب تا ۷۰ درصد را به دنبال دارد. مهم‌تر از همه این‌که استفاده از دانوب راحت‌تر از شیرآلات غیر چشمی است و کاربری آن را سریع‌تر می‌کند. برای آن‌ها که دغدغه‌ی محیط زیست دارند و می‌خواهند با اصول زندگی مدرن و پایدار هماهنگ باشند این محصول بسیار جذاب است.
مصرف آب هر خانواده در روز حدود ۱۲۴ لیتر است که ۸٪ آن در بخش روشویی صرف می‌شود. با داشتن «دانوب» ۷۰ درصد در این بخش صرفه‌جویی می‌شود و روزانه ۷ لیتر آب در هر خانواده کم‌تر مصرف می‌شود. با این کار دسترسی افراد کم‌تر بهره‌مند به آب آشامیدنی افزایش می‌یابد و این‌جا است که متوجه می‌شویم انتخاب‌ها و سبک زندگی ما تا چه اندازه به مسئولیت اجتماعی هر کدام از ما مرتبط است. فایده داشتن شیرآلات دانوب شودر این است که همان‌قدر که نیاز به آب داریمِ، مصرفش می‌کنیم و هم در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی می‌شود و هم جریان زندگی ادامه می‌یابد.
تنوع قیمت شیرآلات شودر شگفت‌انگیز است. این تنوع همزمان با کیفیت بالای شیرآلات شودر موجب می‌شود دست شما در انتخاب محصول مورد علاقه‌تان باز باشد. اگر می‌پرسید چرا شودر؟ برای شما سه دلیل مهم داریم. اول این‌که شیرآلات شودر با کارتریج یا مغزی سرامیکی ساخت اسپانیا، هیچ‌گاه هرز نمی‌شود و سال‌ها عمر می‌کند. دوم این‌که شیرآلات شودر با دقت آبکاری می‌شوند تا دچار تغییر رنگ به‌مرور زمان نشوند. سوم این‌که پرلاتور شیرهای شودر بسیار مرغوب است و پاشش یکنواخت آب را به همراه دارد. مورد اخیر باعث مخلوط شدن هوا در آب می‌شود که علاوه بر پاشش یکنواخت، حجم آب مصرفی شما را کاهش می‌دهند اما فشار آب تغییری نمی‌کند.

دانوب را تهیه کنید

شیرآلات «دانوب» با طراحی برازنده و باوقار برای هر فضایی مناسب هستند. اگر به دنبال محصولی جذاب، زیبا و خاص هستید، دانوب برای شما است. دانوب به محیط زیست احترام ویژه‌ای می‌گذارد و با تکنولوژی روز دنیا آماده حضور در خانه و یا محل کار شما است. دانوب با تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب و چشمی دقیق و حساس، راحتی و سادگی را به خانه شما می‌آورد. شما می‌توانید این محصول را از نمایندگی‌های مجاز شودر و فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید و از طریق تماس با ۰۲۱۳۵۱۹ از مشاوره رایگان همکاران متخصص ما بهره‌مند شوید. کسب رضایت تک تک مصرف‌کنندگان برای شودر اهمیت دارد چون جزئیات مهم است!
منتشر شده در تاریخ 1400/09/15

نظرات | نظر خود را ثبت کنید

قاسم طیبان ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
پاسخ
خیلی خوب وجامع وکامل است شودر شروع شیوه شاد شدن
حسنیه شکری ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
پاسخ
بسیاری زیبا برنده باکیفیت بالا

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو