وبلاگ Blog

تجلیل از برند شیرآلات بهداشتی شودر در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن

خلاصه :در این مراسم از واحدهای نمونه، طرح‌های برگزیده و پیشکسوتان برتر بخش صنعت و معدن با اهدا لوح تقدیر شد. جناب آقای رضا قره داغی، مدیرعامل برند شیرآلات بهداشتی شودر در این مراسم تندیس ویژه‌ی واحد نمونه‌ی صنعتی در سال ۱۴۰۱ را دریافت کردند.
روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی بود تا در طی مراسمی علاوه بر تجلیل از نمایندگان برندهای برگزیده‌ی صنعتی و موفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه‌ای نیز به جنبه‌های مختلف مهم‌ترین قوه‌ی محرکه‌ اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن شود.

صنعت و معدن زیرساخت اقتصاد، اشتغال و تولید ناخالص ملی بسیاری از کشورهای جهان است. در ایران نیز با توجه به نگاه ویژه‌ و سیاست‌های کلانی که برای پیشرفت کشور برنامه ریزی شده است، اقتصاد دانش بنیان و بخش صنعت از مهم‌ترین فاکتورهای توسعه محسوب می‌شود. 

در مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در سالن مرکز همایش‌های صدا و سیما در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد سه محور رقابت‌پذیری صنعتی، تعالی تولید و توسعه صادرات با حضور فعالان حوزه صنعت و کارشناسان این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این مراسم امسال با حضور صاحبان صنایع و تولیدکنندگان شاخص و منتخب استان، برگزار شد.

در این مراسم از واحدهای نمونه، طرح‌های برگزیده و پیشکسوتان برتر بخش صنعت و معدن با اهدا لوح تقدیر شد. جناب آقای رضا قره داغی، مدیرعامل برند شیرآلات بهداشتی شودر در این مراسم تندیس ویژه‌ی واحد نمونه‌ی صنعتی در سال ۱۴۰۱ را دریافت کردند. 

گفتنی ست استاندار تهران، معاونین ایشان، رئیس سازمان صنعت و معدن،‌ رئیس خانه صنعت و معدن، و بزرگان و پیشکسوتان صنعت کشور در این مراسم حضوری گرم و دیداری صمیمانه داشتند.
منتشر شده در تاریخ 1401/05/08

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو