همه مطالب


آموزش نصب شیر ظرفشویی به سینک

آموزش نصب شیر ظرفشویی به سینک

قصد دارید شیر آب قدیمی را تعویض و شیر آب جدید را به سینک ظرفشویی خود نصب کنید؟ و یا می‌خواهید برای یک ساختمان جدید، شیرآلات خریده و آن‌ها را خودتان راه‌اندازی کنید؟ در این مطلب قصد داریم تا قدم به قدم تمام نکات آموزش نصب شیرآلات آشپزخانه را بیان کنیم تا بتوانید در منزل به راحتی این کار را انجام دهید.
1402/08/02
مزایا و معایب شیر ظرفشویی شلنگدار

مزایا و معایب شیر ظرفشویی شلنگدار

شیر ظرفشویی شلنگدار یکی از شیرآلات منحصر به فرد برای آشپزخانه است. وجود شلنگ بلند با قابلیت چرخش 360 درجه کمک کرده تا این دسته از محصولات بسیار کاربردی باشند. از شیر ظرفشویی شلنگدار می‌توانید برای نظافت تمامی نقاط سینک، شستن انواع میوه و سبزیجات، پر کردن سطل و کتری و قابلمه بزرگ، شستن ظروف بزرگ و... استفاده کنید.
1402/07/25
علت و رفع چکه کردن شیر اهرمی (آموزش گام به گام)

علت و رفع چکه کردن شیر اهرمی (آموزش گام به گام)

اگر تا به حال برایتان پیش آمده که صدای چک چک قطرات آب که از شیرآلات بر کف سینک یا روشویی می چکد باعث از بین رفتن تمرکزتان شود و اعصاب‌تان را خرد کند و یا فکر هدر رفتن آب باعث نگرانی‌تان است خواندن این مقاله می‌تواند کمک خوبی به شما کند.
1401/07/26
برق انداختن شیرآلات با چند روش ساده و کارآمد

برق انداختن شیرآلات با چند روش ساده و کارآمد

تمیز کردن شیرآلات بهداشتی هم مثل خیلی از کارهای دیگر قلق دارد و اگر راه و رسم درست این کار را یاد بگیرید، می¬توانید در چند دقیقه شیرآلات بهداشتی خانه خود را برق بیندازید و آنها را مثل روز اول تمیز و شفاف کنید.
1401/07/18
کارتریج شیر اهرمی چیست؟ آموزش تعویض کارتریج شیر آب

کارتریج شیر اهرمی چیست؟ آموزش تعویض کارتریج شیر آب

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت شیرآلات، اکثر شیرآلات با کارتریج کار می‌کنند و در اکثر موارد از شیرهای اهرمی استفاده می‌شود که اساس کار این شیرآلات با کارتریج است. علت اکثر خرابی شیرهای آب اهرمی این است که کارتریج آن‌ها دچار مشکل شده‌است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارتریج شیر اهرمی و نحوه تعویض آن بپردازیم.
1401/06/28
تمیز کردن سریع و آسان حمام

تمیز کردن سریع و آسان حمام

نظافت حمام و تجهیزات آن هم مانند بقیه بخش‌های خانه قواعد و قوانین خاص خود را دارد که رعایت آن‌ها به بهتر و سریع‌تر تمیز شدن محیط و همچنین افزایش طول عمر تجهیزات حمام کمک ویژه‌ای می‌کند. اگر به دنبال راه‌های ویژه و سریع برای تمیز کردن حمام و تجهیزات مختلف آن هستید در این مقاله همراه ما باشید.
1400/07/28
علت سفت شدن شیرآلات اهرمی چیست؟
آموزش تعمیر علم شیر ظرفشویی برای رفع چکه کردن
آبکاری یا آب بندی شیرآلات

آبکاری یا آب بندی شیرآلات

در حقیقت پیش از اینکه شما اقدام به خرید شیرآلات بهداشتی کنید. انواع شیرآلات در طی پروسه‌ی ساخت آب کاری می‌شوند و محصول کامل در فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. این آبکاری شیرآلات است که این میزان از تنوع در رنگ و حتی میزان تیرگی و روشنی رنگ محصول، مات یا براق بودن شیرآلات و ... را مشخص می‌کند و ما این میزان از تنوع را مدیون آبکاری شیرآلات هستیم.
1400/06/10
فلاش تانک چیست و  چه فرقی با سیفون دارد؟

فلاش تانک چیست و چه فرقی با سیفون دارد؟

امروزه که همه دنیا با معضل کمبود آب مواجه است، صرفه‌جویی در مصرف آب حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و البته وظیفه‌ای است که بر دوش همه انسان‌ها گذاشته شده. ما با استفاده از ابزار و تجهیزاتی که در اختیارمان قرار داده شده به راحتی می‌توانیم مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم؛ یکی از این‌ تجهیزات، فلاش تانک نام دارد که کمک شایانی به کاهش آب مصرفی در توالت می‌کند. فلاش تانک که به اشتباه سیفون نیز خوانده می‌شود در توالت‌های اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود تا علاوه بر کاهش مصرف آب، سطح بهداشت این محیط را بالا ببرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی فلاش تانک بپردازیم و با جزئیات آن آشنا بشویم؛ همچنین تفاوت آن با سیفون را نیز بررسی کنیم.
1400/04/12