همه مطالب


مراکز معتبر فروش

مراکز معتبر فروش

شرکت صنایع توسعه ساختمان آروشا (شیرآلات شودر) در خصوص خرید محصولات شودر از سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که مورد تایید این شرکت نیستند، مسئولیتی قبول نمی‌کند.
1401/05/12
علل هرز شدن شیر آب و راهکارهایی برای رفع آن

علل هرز شدن شیر آب و راهکارهایی برای رفع آن

هرز شدن شیر آب یکی از متداول‌ترین مشکلات گزارش‌شده است و زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد، بدانید که فقط شما بدشانس نیستید! در این مطلب شودر با علل هرز شدن شیر آب و کم شدن فشار آب شیر اهرمی آشنا می‌شویم و همچنین راهکارهایی برای رفع مشکل هرز شدن شیر آب را می‌شناسیم.
1400/09/15
محصول «راموند»، خاص و مینی‌مال

محصول «راموند»، خاص و مینی‌مال

سری شیرآلات راموند در عین سادگی، بسیار برازنده هستند و این حد از مینیمال‌بودن، باعث می‌شود که برای هر فضایی مناسب باشند.
1400/09/15
محصول «دانوب»، باوقار و دوست‌دار محیط زیست
بهترین رنگ برای شیرآلات + مزایا و معایب
شیر پیسوار چیست و چه کاربردی دارد؟

شیر پیسوار چیست و چه کاربردی دارد؟

سبک زندگی امروزه و آپارتمان نشینی، مشکلاتی را برای ساکنین آپارتمان‌ها ایجاد کرده است؛ از جمله این مشکلات می‌شود به مسئله آب در آپارتمان‌ها اشاره کرد؛ در گذشته شرایط به صورتی بود که که هرکدام از ساکنین برای کاری همچون نصب ماشین لباسشویی مجبور می‌شدند آب کل ساختمان را قطع کنند، تا اینکه قطعه‌ای به نام شیر پیسوار برای بهبود این شرایط روانه بازار شد. به کمک آن نه‌تنها هرکسی می‌تواند صرفا آب واحد خود را قطع کند بلکه استفاده از شیر پیسوار شرایطی را ایجاد می‌کند که می‌توان آب همان بخش از خانه که لازم است را قطع کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شیر پیسوار آشنا شویم و به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و انواع آن بپردازیم.
1400/04/09
شیرآلات فنری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

شیرآلات فنری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

شاید شما هم تاکنون اسم شیرآلات فنری به گوشتان خورده باشد و از خودتان سؤال کرده باشید شیرآلات فنری چه نوع شیرآلاتی هستند؟ یا اینکه این شیرآلات را در آشپزخانه اقوام و دوستانتان دیده باشید. در این مقاله سعی شده به معرفی و بررسی معایب و مزایای شیرآلات فنری پرداخته شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این نوع از شیرآلات مدرن هستید در ادامه این مقاله همراه سایت شودر باشید تا شما را با این دست شیرآلات بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات جامع و دقیقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
1400/04/06
مزایا و معایب شیر چشمی

مزایا و معایب شیر چشمی

با پیشرفت علم و تکنولوژی این پیشرفت خود را به شکل ویژه‌ای در صنعت شیرآلات نشان داد و امروزه شاهد این هستیم شیرآلات به حدی از پیشرفت رسیده‌اند که دیگر برای استفاده از آن‌ها نیازی به تماس دست نیست. یکی از اختراعات بشر و پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن در صنعت شیرآلات، ساخت شیرآلات چشمی بوده که این اختراع نیز همانند دیگر اختراعات بشر دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله قصد داریم به معایب و مزایای شیر آب چشمی بپردازیم.
1400/03/10
راهنمای انتخاب و خرید شیرآلات استاندارد

راهنمای انتخاب و خرید شیرآلات استاندارد

چرا خرید شیرآلات باکیفیت مهم است؟ چگونه می‌شود شیرآلات استاندارد و باکیفیت را تشخیص داد؟ اگر این دو سؤال ذهن شما را هم مشغول کرده است باید به شما بگویم که این مقاله، به سؤالات شما در خصوص شیرآلات استاندارد پاسخ می‌دهد. شیرآلات از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل منزل هستند و از جنبه‌های مختلف از جمله سلامت آب مصرفی و صرفه جویی در مصرف آب می‌توانند بر زندگی ما اثرگذار باشند؛ اما هنگام انتخاب شیرآلات با برندهای بسیار متنوع داخلی و خارجی مواجه می‌شویم؛ انتخاب شیرآلات استاندارد و باکیفیت از بین همه شیرآلات موجود در بازار ممکن است انتخابی سخت و گیج کننده باشد. در این مقاله قصد داریم، راهنمای خرید شیرآلات باکیفیت را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با آسوده خاطر شیرآلات مناسب منزل خود را انتخاب و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.
1400/03/08
مزایا و معایب شیر توکار و تفاوت آن با شیرهای روکار

مزایا و معایب شیر توکار و تفاوت آن با شیرهای روکار

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که شیرآلات منزلتان دست‌وپا گیر هستند و یا اینکه فضای زیادی از منزل شما را اشغال کرده‌اند و گفته باشید ای‌کاش می‌شد شیرآلات را حذف کرد تا فضای کمتری اشغال شود. تمامی این مشکلات با استفاده از شیرآلات توکار قابل حل می‌باشند. اگر شما هم می‌خواهید شیرآلات منزلتان فضای کمتری را اشغال کنند بهتر است از شیرآلات توکار استفاده کنید. در این مقاله همراه شما هستیم تا شما را با معایب شیرتوکار و مزایای آن آشنا کنیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
1400/03/02