اخبار و رویدادها events

رونمایی از اولین و تنها کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب

خلاصه :روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه سال جاری و با حضور سمیه قره داغی مدیرعامل شیرآلات شودر، مهدی طباطبایی دبیر انجمن صنعت تاسیسات، دکتر شهرام دلفانی رئیس بخش تاسیسات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و وحید دوستی مولف کتاب و مشاور فنی محصول از کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب در خانه کارمان رونمایی شد.
کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب تالیف وحید دوستی به حمایت شیرآلات شودر و در زمینه‌‏ی نحوه‏‌ی تولید، نصب و نگهداری شیرآلات بهداشتی و پرداختن به ضرورت استفاده از کاهنده‏‌های مصرف که از مهم‌ترین عوامل بهینه‌سازی مصرف آب هستند؛ نوشته شده است.
با پیشرفت تکنولوژی، گرچه نیازهای اولیه‏‌ی انسان به منابع حیاتی، دستخوش تغییرات زیادی شده است اما نیاز به برخی از آنها، نه تنها کم نشده بلکه با گذر زمان و رشد جمعیت و گسترش شهرنشینی و بهبود خدمات بهداشتی، بیش از پیش و به طور روز افزون در زندگی انسان افزایش پیدا کرده است. یکی ازمهمترین این نیاز‏ها، نیاز انسان و طبیعت به آب است که زندگی همه‎‏ی موجودات این کره‏‌ی خاکی، به حضور و تداوم وجودش وابسته است.
در ابتدای برنامه دکتر شهرام دلفانی توجه به فرهنگ‌سازی در مصرف آب و مشکلات آب‌رسانی در کشور را موضوع مهمی برشمرد و از مولف این کتاب برای پرداختن به این موضوع و نوع نگاه کاربردی کتاب تقدیر کرد.
سپس سمیه قره داغی با اشاره به اهمیت و نیاز پرداختن به مقوله کاهش مصرف آب، حمایت از تالیف این کتاب را هم راستا با فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی برند شودر خواند.
شودر به عنوان شرکتی فعال در تولید شیرآلات و در راستای مسئولیت اجتماعی برند و ارتقای مصرف صحیح و نگه‏داری از سرمایه‏‌ی بدون جایگزین آب، اقدام به انتشار این کتاب کرده است. در کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب به نوین‏‌سازی صنعت و بهبود کیفیت تولید به عنوان راهی مناسب و موثر برای برون‌رفت از معضل کمبود آب پرداخته شده است.
در بخش دیگری از رویداد رونمایی از کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب مهدی طباطبایی ضمن تشکر از مولف کتاب و قدرانی از برند شودر برای ورود به حوزه نشر کتب و مستندات استاندارد، به اهمیت این موضوع در بالا بردن سطح استاندارد در ساختمان و مسکن پرداخت. در ادامه نیز وحید دوستی در ارتباط با تالیف این کتاب توضیح داد چالش‌های بسیاری در تالیف این کتاب به عنوان کتاب جامع و مرجع پیش رو بود و دغدغه اصلی در نگارش آن، کاربردی بودن این کتاب برای جامعه مهندسین، نصابان و متخصصین تاسیسات بود.
در پایان برنامه رضا قره داغی رئیس‌هیات مدیره برند شودر در مورد اهمیت نصب فنی شیرآلات بهداشتی و در نهایت رضایت مصرف‌کننده نهایی برای حاضرین توضیحاتی داد و به موارد اصلی این مهم اشاره کرد.


منتشر شده در تاریخ 1398/11/23

نظرات | نظر خود را ثبت کنید

مهدی نصاری ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
پاسخ
با سلام و عرض تبریک سال نو با سپاس از تمام انسانهایی که دغدغه رفع مشکلات مردم رو دارند.... پیرو طرح زیبا و شایسته شودر عرض کنم.. بنده بدلیل موقعیت کاری بر اکثر مناطق محروم استان خوزستان دارم و بعضا در این مناطق محروم دیدم متاسفانه لوله های آب شهری از میان جوب و لجن میگذرد و به منازل میرسد و مطمنا نمیتوانم بین این مناطق محروم خوزستان که در کمال غنی بودن مع الاسف محروم میباشد .تمایز ایجاد کنم.. انشاءالله با همدلی و همبستگی بتوانیم یک یادگار جاودانه در اذهان این مردم شریف و قدرشناس بگذاریم.... 09168007415
حسن خسروی ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
پاسخ
با سلام روستای القار شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی نیاز ویژه به اب شرب برای اشامیدنی و شستشو و کشاورزی داره.
حمید علیزاده ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پاسخ
در صورت امکان فایل کتاب را جهت استفاده عمومی در اختیار علاقه مندان قرار دهید. ممنون
همرا تکه ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
پاسخ
کار بسیار پسندیده و مهمی انجام شده، از زحماتی که تمام عوامل انتشار این کتاب انجام دادن ممنونم، دست مریزاد چطور میتونم این کتاب رو تهیه کنم؟
مصطفی ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
پاسخ
سلام.کتاب رو از کجا میشه تهیه کرد؟
طوفان چاپاری ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
پاسخ
سلام و عرض ادب، کتاب مذکور را چطوری میشه تهیه کرد؟
مهشاد-پورآرین ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
پاسخ
اقدام جدید و مبتکرانه ای هستش و امیدوارم شودر در تمام مراحل پیشرفت نماد نوآوری باشد.

نظر خود را ثبت کنید