وبلاگ Blog

کدام مدل از شیرآلات شودر برای شما مناسب است؟

خلاصه :شیرآلات شودر تنوع بالایی در طرح، رنگ و کاربری دارند تا تمام سلیقه‌ها را پوشش بدهند. این تنوع تا حدی است که ممکن است تصمیم‌گیری را در نگاه اول برای خریدار سخت کند. در این پست، قصد داریم به شما برای انتخاب مدل دلخواه کمک کنیم.
فضای کمی برای نصب شیرآلات دارید؟
طبیعتاً شیرآلات توکار، انتخابی مناسب برای شما است. بخش اعظم شیرآلات و دوش‌های توکار مثل مدل‌های زیگموند، روگن و رومر درون دیوار نصب می‌شوند و این ویژگی، آنها را برای استفاده در فضاهای کوچک ایده‌آل می‌سازد.

طرفدار طرح‌های مدرن هستید؟
مدل‌های دانته و تیفانی را به شما توصیه می‌کنیم.

سطح مقطع دوش آب برایتان اهمیت دارد؟
سردوش‌های مدل‌های دوش شودر یا علمک دوش حمام تنوع خوبی از نظر اندازه دارند و به‌راحتی می‌توانید اندازه دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. به‌علاوه، در بعضی مدل‌ها سردوش به شکل مربع (مثل مدل‌های بارانیا و الما) و در برخی دیگر با سطح مقطع دایره (مثل لوبک و بالتیک) طراحی شده‌اند.

دکوراسیون خانه شما کلاسیک است؟
ما مدل‌های بیزانس و باروک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که اسم‌شان پیدا است، طراحی این مدل‌ها با الهام از طرح‌های کلاسیک انجام شده و با توجه به موجود بودن این مدل‌ها در رنگ‌های کروم و طلایی می‌توانند کامل‌کننده‌ی طراحی کلاسیک خانه‌ی شما باشند.

طرح‌های مینیمال را می‌پسندید؟
مدل‌های اپال، اطلس، لیون و سنیور را به شما توصیه می‌کنیم که طرح‌هایی ساده و مینیمال دارند.

میزان مصرف آب برای شما اهمیت دارد؟
همه مدل‌های شیرآلات شودر دارای پرلاتور کاهنده مصرف آب هستند و با خیال راحت می‌توانید از آنها استفاده کنید. به علاوه، اگر دنبال خرید علم دوش هستید، حتما مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای ویژگی پاشش پودری باشند.

در محل زندگی شما املاح آب زیاد است؟
شما می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که در توضیحات آنها به ویژگی «رسوب­‌پذیری کم­تر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه» اشاره شده باشد.

به دنبال خرید مقرون به‌صرفه هستید؟
به‌طور کلی قیمت محصولات شودر با توجه به کیفیت و دوام بالای آنها در قیاس با سایر رقبا مقرون به‌صرفه است. به‌علاوه، شما به‌آسانی می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات وب‌سایت شودر و انتخاب نوع محصول، از قیمت مدل‌های مختلف محصولات و ویژگی‌های آن اطلاع حاصل کنید و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.
منتشر شده در تاریخ 1398/07/21

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو