وبلاگ Blog

شیرآلات رنگی را با خیال راحت انتخاب کنید

خلاصه :شیرآلات رنگی را می‌توان ترندی تازه در صنعت شیرآلات دانست. این شیرآلات می‌توانند ظاهری فانتزی و متفاوت به آشپزخانه یا سرویس بهداشتی شما بدهند. در این مطلب، مرور کوتاهی داریم بر شیرآلات رنگی گروه شودر.
با پیشرفت تکنولوژی‌های ساخت، رنگ‌آمیزی و آبکاری، شیرآلات رنگی یکی از ترندهای روز بازار شده و بین طراحان دکوراسیون داخلی محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند. با وجود زیبایی و تنوع بصری، نگرانی اصلی خریداران در انتخاب شیرآلات رنگی، تردید درباره ثابت بودن رنگ آنهاست.
برای اطمینان از ثبات رنگ شیرآلات، اولین قدم استفاده از روش آبکاری و رنگ مناسب است. روش آبکاری الکترواستاتیک یا رنگ پودری روشی ایده‌آل برای شیرآلات رنگی است و استفاده از آن، باعث می‌شود رنگ شیرآلات دوام بیشتری پیدا کنند. رنگ پودری الکترواستاتیکی با ضخامت بیش از 100 میکرون ماندگاری رنگ را چند برابر می‌کند.
جنس شیرآلات، عامل مؤثری دیگر بر دوام رنگ شیرآلات است. به خاطر رعایت استانداردها در تمام شیرآلات ایرانی استاندارد ازجمله شودر از جنس برنج برای ساختن شیرآلات استفاده می‌شود و رنگ روی شیرآلات برنجی ماندگاری به مراتب بیشتری نسبت به شیرآلات سربی دارد.
با توجه به توضیحات بالا، به نظر می‌رسد با خیال راحت بتوانید رنگ دلخواهتان را برای شیرآلات انتخاب کنید. پیشنهاد ما شیرهای آلستر و ایتن است. شیرآلات سری آلستر و ایتن شودر در رنگ‌های متنوعی چون نارنجی، زرد، سفید، سبز و آبی موجود هستند و استفاده از آنها در کنار رنگ‌های خنثی می‌تواند ظاهری شیک و متفاوت به آشپزخانه شما بدهد.
 
منتشر شده در تاریخ 1398/09/20

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو