اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه صنعت اهواز

خلاصه :مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی (رحیم جلیلی) از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات ساختمانی خبر دارد. در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار شد، 120 واحد فعال شرکت داشتند که یکی از آن‌ها برند شودر بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی (رحیم جلیلی) از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات ساختمانی خبر دارد. در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار شد، 120 واحد فعال شرکت داشتند که یکی از آن‌ها برند شودر بود. حضور شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و آسانسور از 10 استان کشور باعث دلگرمی و شور در این نمایشگاه شده بود.

استقبال فعالان صنعت ساختمان از این نمایشگاه در شهر اهواز نشان می‌دهد تولید داخلی برای صنعت ساخت و ساز در حال رشد است. در این نمایشگاه بزرگترین برندهای ایرانی از استان‌های تهران، البرز، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان، خراسان رضوی، فارس، یزد و هرمزگان حضور داشتند.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت اهواز

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی فعالان صنعت ساختمان با تولیدات داخلی است. با توجه به ممنوعیت واردات، برندهای ایرانی توانسته‌اند جای خالی بسیاری از این شرکت‌ها در بازار ساختمان‌سازی را پر کنند. به طوری که صنعت ساخت و ساز از روش‌های متداول و سنتی به سمت مدرن‌سازی پیش رفته است.
برگزاری نمایشگاه صنعت اهواز نشان داده است که محصولات جدید ایرانی در جهت سبک‌سازی، افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله، تولید تجهیزات با آخرین استانداردهای روز دنیا و به کارگیری آخرین فناوری‌ها حرکت کرده‌اند.
از سوی دیگر حضور برندهای ایرانی در این نمایشگاه فرصت مهمی را برای آن‌ها فراهم آورده است تا آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. برگزاری نمایشگاه صنعت اهواز به توسعه پروژه‌های ساختمانی و پیشرفت در تولید تجهیزات در آینده نیز کمک می‌کند. چرا که حضور برندهای مطرح می‌تواند دلیلی بر اهمیت این نمایشگاه باشد که از دستاوردهای همدیگر مطلع شوند.

حضور شودر در نمایشگاه صنعت اهواز

با توجه به اینکه در این نمایشگاه برندهای معتبر ایرانی حضور داشتند، حضور شودر هم نشانه‌ای از مطرح بودن این شرکت در بین فعالان صنعت ساختمان‌سازی است. در این نمایشگاه‌ها که آخرین تولیدات و تجهیزات ساختمانی در معرض دید معماران، مهندسان ساختمانی و تصمیم‌گیران صنعت ساختمان قرار گرفت، محصولات شودر نیز توسط آن‌ها دیده شده‌اند.
در واقع این نمایشگاه به منظور نمایش دادن بهبود کیفیت تجهیزات و مصالح ساختمانی برگزار شد. حال آنکه حضور شودر در این نمایشگاه، مهر تاییدی بر کیفیت بالای تولیدات این برند بوده است.

غرفه‌های مختلف نمایشگاه صنعت ساختمانی اهواز

در این نمایشگاه برندها و شرکت‌های زیادی حضور داشتند که از جمله باید به موارد زیر اشاره کرد:
  • فعالان صنعت آسانسورسازی و بالابر
  • تولیدکننده‌های درب، پنجره و شیشه‌های دو جداره
  • فعالان تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی
  • فعالان حوزه شیرآلات
  • تولید‌کننده‌های درب‌های اتوماتیک و درب‌های بالا رونده
  • تولید‌کننده‌های رنگ، چسب، رزین، عایق‌های صوتی و حرارتی
  • فعالان محصولات دکوراسیون، نمای ساختمان و محوطه‌سازی
  • و ....
حضور برندهایی از تمامی تجهیزات مورد نیاز در صنعت ساختمان‌سازی یک خبر خوب از رشد و پیشرفت ایران در این زمینه است. از سوی دیگر حضور چند تولیدکننده در یک زمینه از وجود رقابت در بازار تجهیزات ساختمان سازی خبر می‌دهد.
شودر نیز در این نمایشگاه به عنوان تنها یکی از تولیدکننده‌های ایرانی محصولات باکیفیت خود را در معرض دید قرار داد. این خبر می‌تواند به دیده شدن هر چه بیشتر این برند در آینده کمک کند.









 
منتشر شده در تاریخ 1402/09/27

نظر خود را ثبت کنید