اخبار و رویدادها events

حضور شودر در اجلاس معماری شیراز

خلاصه :شانزدهمین اجلاس معماری شیراز در 27 و 28 دی ماه در مرکز همایش‌های مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد. در این نمایشگاه که به منظور رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت معماری و ساخت و ساز برگزار شد، شودر نیز به عنوان یکی از برندهای مطرح حوزه تجهیزات ساختمانی (شیرآلات) حضور پیدا کرد.

شانزدهمین اجلاس معماری شیراز در 27 و 28 دی ماه در مرکز همایش‌های مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد. در این نمایشگاه که به منظور رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت معماری و ساخت و ساز برگزار شد، شودر نیز به عنوان یکی از برندهای مطرح حوزه تجهیزات ساختمانی (شیرآلات) حضور پیدا کرد. فعالان صنعت ساختمانی و علاقمندان می‌توانستند از ساعت 9 صبح الی 17 عصر از این نمایشگاه و برندهای شرکت‌کننده بازدید کنند.




اهداف اجلاس معماری شیراز

این نمایشگاه با حضور سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز (مهدی قلندری)، شهردار شیراز (محمدحسن اسدی) و نماینده مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز (علیرضا پاک‌فطرت) و رئیس اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی، رونمایی شد. در عین حال برندهای صنعت ساختمان از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند که حوزه فعالیت این نمایشگاه را تنها به شیراز محدود نمی‌کرد.
از سوی دیگر حضور مسئولان رده بالای حوزه صنعت ساخت و ساز در این اجلاس اهمیت آن را بیش از پیش افزایش می‌داد. همچنین همکاری  مجتمع رسانه‌ای صما و مشارکت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شیراز بر اهمیت این نمایشگاه می‌افزود. هدف از برگزاری اجلاس معماری شیراز ترویج استانداردهای بالای معماری، تحکیم پایه‌های نوآوری در صنعت ساختمان و ایجاد ارتباطات مؤثر بین برندهای مختلف بوده است.
شرکت‌ برندهای تولیدکننده تجهیزات ساختمانی اعم از حوزه دکوراسیون، الکترونیک، شیرآلات و ... در این اجلاس به رونمایی از آخرین دستاوردهای آن‌ها کمک زیادی می‌کرد.
اگرچه در این اجلاس شغار «نما، هویت شهر ما» با هدف آسیب‌شناسی نمای ساختمان و معرفی مصالح ساختمانی در صدر قرار داشت، اما همچنان از متریال‌های ساختمانی نیز رونمایی شد. به طوری که برند شودر به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده شیرآلات ساختمانی نیز توانست در این اجلاس حضور پیدا کند.

حضور شودر در اجلاس معماری شیراز

این نمایشگاه که به منظور معرفی آخرین خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در حوزه معماری برگزار شد، به محلی برای تلاقی و آشنایی بیشتر برندهای ایرانی با محصولات همدیگر بود. به طوری که برند شودر نیز توانست با حضور در این نمایشگاه از آخرین محصولات خود که با استانداردهای بین‌المللی و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند، رونمایی کند.
شودر با حضور در این نمایشگاه فرصتی را بدست آورد تا بتواند توجه معماران و فعالان صنعت ساخت و ساز را جلب کند. از سوی دیگر حضور این برند در کنار سایر شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی، می‌توانست به علاقمندان و بازدیدکنندگان فرصت مقایسه را بدهد.

دستاوردهای اجلاس معماری شیراز برای شودر

این نمایشگاه شامل دو بخش معماری «SCALE» و نمایشگاه متریال‌های ساختمانی بود که برندهای مختلفی در هر یکی از این دو حوزه حضور پیدا کردند. شیرآلات ساختمانی که به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود، از جمله محصولاتی بود که در اجلاس معماری شیراز دارای غرفه‌های متعدد بود. در این بین شودر در بین شرکت‌های ایرانی تولیدکننده این محصول به عنوان یک برند مطرح و شناخته شده می‌درخشید.
حضور در این نمایشگاه نه تنها علاقمندان و بازدیدکنندگان را با آخرین دستاوردهای شودر آشنا می‌کرد، بلکه این شرکت را نیز برای بهبود محصولات خود در آینده تشویق می‌کرد. به طوری که در سال‌های آینده شاهد بهبود کیفیت تولیدات آن خواهیم بود.

 
منتشر شده در تاریخ 1402/11/07

نظر خود را ثبت کنید