وبلاگ Blog

چگونه سرویس بهداشتی زیبا و شیک داشته باشیم؟

خلاصه :این روزها داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک هم به دغدغه ی انسان معاصر تبدیل شده است. درست است که دکوراسیون داخلی خانه و اتاق ها و آشپزخانه بیش از هر چیزی در معرض دید است و شما بیشتر در این فضاها قرار دارید اما سرویس بهداشتی هم نباید نادیده گرفته شود و باید چیدمان، نظم و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم متناسب با دیگر بخش های خانه باشد.

سرویس بهداشتی یکی از بخش های مهم خانه است که بعضی اوقات به آن توجه آنچنانی نمی شود. بسیاری از مردم فکر می کنند همین که سرویس بهداشتی تمیز است کفایت می کند اما خوب است بدانید این روزها داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک هم به دغدغه ی انسان معاصر تبدیل شده است.

درست است که دکوراسیون داخلی خانه و اتاق ها و آشپزخانه بیش از هر چیزی در معرض دید است و شما بیشتر در این فضاها قرار دارید، اما سرویس بهداشتی هم نباید نادیده گرفته شود و باید چیدمان، نظم و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم متناسب با دیگر بخش های خانه باشد.
 

شیرآلات مناسب انتخاب کنید

یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات در سرویس بهداشتی، شیرآلات بهداشتی هستند. پس در زمان خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک باید علاوه بر زیبایی به کارایی شیرآلات سرویس بهداشتی نیز توجه کنید. از یک طرف باید محصول انتخابی شما از نظر ظاهر با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما هم خوانی داشته باشد و از طرفی دیگر محصول باکیفیت و مرغوبی انتخاب شود تا دچار مشکلاتی اعم از چکه کردن آب، ازبین رفتن رنگ شیرآلات و مواردی از این دست نشوند.

در سرویس بهداشتی ایرانی که  شیرآلات توالت نقش پررنگ تری دارند دست شما برای انتخاب محصول متنوع تر باز است و همین امر می تواند به شما کمک کند تا سرویس بهداشتی ایرانی زیبا و شیک تری داشته باشید.
 

انتخاب یک آینه ی مناسب

روشن است که در هر سرویس بهداشتی باید یک آینه ی مناسب وجود داشته باشد. مراقب باشید آینه ای که انتخاب می کنید با دکوراسیون سرویس بهداشتی و اندازه سرویس تناسب داشته باشد و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد. در انتخاب جنس آینه دقت کنید و اگر سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی قرار دارند از آینه های مرغوب استفاده کنید که دراثر بخار آب و رطوبت زنگ نزند و شیشه ی آینه بخار نگیرد.

وجود آینه در سرویس بهداشتی کمک می کند تا فضا روشن تر و بزرگ تر به نظر برسد و همچنین به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی سرویس به حساب می آید.
 

سرویس های بهداشتی قدیمی را فراموش نکنید

شاید گمان کنید یک خانه ی قدیمی با سرویس بهداشتی کهنه اش برای شیک و زیبا شدن به صرف هزینه ی زیادی احتیاج دارد، اما درحقیقت اینطور نیست. شاید با اضافه کردن جزئیاتی کوچک و ایجاد تغییرات اندکی بتوانید یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک داشته باشید.

می توانید تغییرات را از رنگ زدن قسمت هایی همچون سقف سرویس بهداشتی شروع کنید و قسمت های قابل تعویض مثل روشویی و کابینت زیر آن، شیرآلات و شلنگ و مواردی از این دست را تغییر دهید.
 

تزئینات سرویس بهداشتی را فراموش نکنید

علاوه بر تغییراتی که پیش از این گفته شد می توانید از صابون های عطری، گلدان های کوچک، حوله های رنگی، شمع و عود و ... در سرویس بهداشتی استفاده کنید. این موارد با اینکه شاید خیلی بزرگ و مهم به حساب نیایند، اما می توانند تغییر زیادی در فضای سرویس بهداشتی شیک و زیبای شما ایجاد کنند.
 

تغییر در کاشی و سرامیک های سرویس بهداشتی

اگر به دنبال ایجاد تغییرات چشم گیر در سرویس بهداشتی خود هستید تعویض کاشی و سرامیک های سرویس بهداشتی به شما در داشتن سرویس بهداشتی شیک و زیبا کمک می کند. بعضی از کاشی و سرامیک های قدیمی چهره ی سرویس بهداشتی شما را نامطلوب می کنند و تغییر آنها می تواند تغییر بسیار زیادی در محیط ایجاد کند.

روشن است تغییر کاشی و سرامیک در سرویس بهداشتی ایرانی با سرویس بهداشتی فرنگی تفاوت های بسیاری دارد و در زمان تغییر کاشی و سرامیک سرویس ایرانی به تعویضکاسه توالت و بنایی بیشتری نیاز است. البته این امکان وجود دارد که با کمترین بنایی و با چسباندن کاشی های جدید بر روی قدیمی ها این تغییر اساسی انجام شود.

فرقی ندارد که سرویس بهداشتی شما کوچک است یا بزرگ و یا اینکه سرویس بهداشتی و حمام شما یکی است یا خیر. در حقیقت هر نوع سرویسی می تواند با اندکی تغییر به یک سرویس بهداشتی زیبا تبدیل شود و یکی دیگر از بخش های خانه شما شیک و مدرن شود.

منتشر شده در تاریخ 1399/06/30

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو