اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

خلاصه :از ششم تا نهم مرداد، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تهران برگزار می‌شود. شیرآلات شودر هم با نمایش آخرین محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران یا Iran Confair یک رویداد چهار روزه است که هر سال، توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود. این رویداد تخصصی و معتبر در حوزه ساختمان‌سازی، هر سال هم برندهای زیادی را از سر تا سر ایران گرد هم می‌آورد و هم متخصصان، فعالان و علاقمندان این حوزه را به یک جمع حرفه‌ای برای شناخت آخرین محصولات دعوت می‌کند.
در دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه (سال 97)، بیش از هزار شرکت داخلی و حدود دویست شرکت خارجی از کشورهایی مثل ترکیه، چین، روسیه، ایتالیا، یونان، قبرس، فرانسه، بلژیک، ژاپن، آلمان، اسپانیا، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند شرکت داشتند و بیش از شش هزار نفر از این رویداد بازدید کردند.

امسال شیرآلات شودر هم در این نمایشگاه حضور دارد. شودر در تمام رویدادها، با به نمایش گذاشتن مجموعه‌های مختلف خود هم بر قدرت طراحی مهندسان ایرانی و برابری آن با محصولات اروپایی تاکید می‌کند و هم ویژگی‌های مختلف شیرهای روکار، توکار، انواع دوش و... خود را به علاقمندان و مخاطبانش نشان بدهد. با حضور در غرفه شیرآلات شودر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با آخرین تولیدات شودر که بعضی از آن‌ها دارای گواهی ثبت اختراع هستند آشنا شوید.

6 تا 9 مرداد 1398
محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران
سالن 7 - غرفه 713

منتشر شده در تاریخ 1398/04/26

نظر خود را ثبت کنید