وبلاگ Blog

آموزش نصب باکس حمام توکار شیرآلات شودر

خلاصه :آموزش نصب باکس حمام توکار شیرآلات شودر

.

آپارتمان‌نشینی، زندگی در کلان‌شهرها و خانه‌هایی که روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شوند. این موارد دست و به دست هم داده‌اند و در کنار هم، باعث شده‌اند ما اهالی شهرهای بزرگ روز به روز استفاده‌مان را از فضا بهینه‌تر کنیم.

در چنین شرایطی، استفاده از شیرآلات توکار می‌تواند یک پیشنهاد کاربردی برای استفاده‌ی بهینه از فضای خانه باشد. ​ حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی یکی از اولین قربانی‌های فضای کوچک هستند که با کوچک‌تر شدن خانه‌ها، روز به روز تنگ‌تر می‌شوند و از طول و عرض‌شان کم می‌شود.

در چنین شرایطی، استفاده از شیرآلات توکار یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده بهینه از فضای سرویس‌های بهداشتی و حمام است. این شیرآلات علاوه بر افزایش فضای مفید، جذابیت بصری زیادی دارند و می‌توانند فضای حمام شما را زیباتر و شیک‌تر کنند. فواید استفاده از شیرآلات توکار به همین‌جا ختم نمی‌شود.

علمک دوش‌ها و شیرآلات توکار برای فضاهای بزرگ و کوچک به یک اندازه مفیدند. در صورت بزرگ بودن فضای حمام و سرویس بهداشتی، طراحان و معماران انتخاب‌های بیشتری برای نصب و جابه‌جایی و طراحی داخلی دارند. شاید هنگام انتخاب شیرآلات توکار، نگرانی از دسترسی دوباره به آنها برای تعویض یا تعمیر دغدغه‌ی اصلی خریدار باشد،

اما جای نگرانی نیست‌. فرقی ندارد شیرآلات توکار شودر را کجای حمام یا سرویس بهداشتی نصب کرده باشید، هر زمانی که دوش یا شیرآلات شما به هر دلیلی نیاز به سرویس داشته باشد، تنها با برداشتن صفحه‌ی روی کار به قلب آن دسترسی پیدا خواهید کرد و بدون تخریب و آسیب به دیوار حمام می‌توانید تعمیرش کنید. ‌

شودر به عنوان یکی از برندهای مطرح شیرآلات ایرانی، طیف گسترده‌ای از محصولات توکار را در اختیار علاقمندان قرار داده که شامل فلاش تانک توکار، شیرآلات دستشویی، روشویی و دوش حمام می‌شود. دوش‌های توکار، یکی از کاربردی‌ترین انواع محصولات توکار شودر هستند.

دوش‌های توکار در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها، شامل قطعات زیر هستند:‌ ‌سر دوش ثابت با بازویی سقفی یا دیواری‌ ‌سردوش متحرک به همراه شیلنگ و هولدر آبریز پلیت باکس ‌‌مدل‌های رومر، روگن و زیگموند سه نمونه از بهترین، جدیدترین و شکیل‌ترین شیرآلات توکار شودر هستند.

علاوه بر این، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با مدل‌های دیگر شیرآلات توکار شودر، به این آدرس مراجعه کنید.
منتشر شده در تاریخ 1397/11/09

نظر خود را ثبت کنید



مطالب مرتبط

مشاهده آرشیو